کد خبر : 1934519 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:14 | 6.3K بازدید | 16 دیدگاه

پیروانی و درویش پیگیر بازی با تماشاگر مقابل پیکان

مدیرعامل و سرپرست پرسپولیس امیدوارند بتوانند با رایزنی و پیگیری لازم، شرایط حضور هواداران در دیدار این هفته مقابل پیکان فراهم شود.

پیروانی و درویش پیگیر بازی با تماشاگر مقابل پیکان

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس در استادیوم دستگردی، اکنون بحث اصلی روی انجام بازی با تماشاگر است.

پرسپولیسی‌ها مدعی‌اند با توجه به حساسیت بازی‌ها و عملکرد موفق این تیم در صدر جدول و شانس قهرمانی بالایی که دارند، این حق را دارند که مثل دیگر تیم‌ها از حضور هواداران خود در بازی‌های باقیمانده سود ببرند. اما مشکل اصلی اینجاست که دیدارهای چند فصل اخیر در استادیوم دستگردی بنا به اعلام شورای امنیت معمولا بدون تماشاگر یا با تعداد محدودی از هواداران همراه بوده است.

این بازی نیز تا این لحظه بدون حضور هواداران خواهد بود و در این رابطه یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده‌اند. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و همچنین افشین پیروانی مدیر این تیم، طی روزهای باقیمانده تا این جدال پیگیر موضوع مربوط به ایجاد شرایط حضور هواداران هستند و باید دید قادر خواهند بود این امکان را شکل دهند یا خیر.  

1856393

طبق قرعه جام حذفی پرسپولیسی‌ها باید مقابل هوادار تهران نیز در دستگردی به عنوان میزبان دیدارهای خانگی شاگردان ساکت الهامی قرار گیرند و این بازی نیز تا این لحظه بدون حضور تماشاگر خواهد بود تا از این نظر نیز آنها شرایط متفاوتی را نسبت به دیگر رقبا در این هفته‌های حساس پشت سر بگذارند.

دیدگاه‌ها