کد خبر : 1934521 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 10:27 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

بازگشت ستاره اسپانیایی: هشت ماه پس از سرطان!

کی‌ریان رودریگز، هافبک لاس پالماس، هشت ماه پس از اعلام خبر ابتلایش به سرطان بار دیگر به میادین برگشت.

بازگشت ستاره اسپانیایی: هشت ماه پس از سرطان!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگز از هشت ماه قبل متوجه شد که به بیماری سرطان دچار شده و در حال طی کردن روند درمانش بود. 

هرچند این بازیکن از اواخر ماه ژانویه سال جاری میلادی بار دیگر به تمرینات تیمش برگشته بود اما گارسیا پیمینتا تصمیم گرفت تا بازی برابر ساراگوسا برای فرصت دوباره دادن به او صبر کند. 

سرمربی لاس پالماس در آخرین نشست خبری درباره شرایط این بازیکن گفت: «او هر روز به شرایط بازی کردن نزدیک‌تر می‌شود. وقتی به این نتیجه برسم که او می‌‌تواند به تیم کمک کند، وارد زمین خواهد شد.»

این اتفاق در دقیقه 73 رخ داد و او جای انریکه کلمنت را در زمین بازی گرفت. تماشاگران حاضر در ورزشگاه دست به تشویق او زدند و این تشویق به حدی بود که انگار لاس پالماس به گل رسیده بود. 

1869592

این لحظه‌ای بسیار احساسی برای کسانی بود که مدت‌ها منتظر بازگشت ستاره قدرتمند تیم‌شان بودند و او هم توانایی‌هایش را نشان داد و سعی کرد در طول مدتی که در زمین حضور داشت برای تیمش مفید باشد. 

رودریگز پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «هیچ چیز در ذهنم تغییر نکرده است. همچنان دوست دارم بازی کنم، رقابت کنم و به زندگی سابق و عادی روزمره ادامه دهم. این کاری است که سعی دارم انجام دهم. مربی هم به هر روشی که بتواند به من کمک می‌کند. او تصمیم گرفت که حالا نوبت من رسیده و اگر هفته دیگر نوبت بازیکن دیگری باشد، من برایش خوشحال خواهم شد. من بازیکن باشگاه هستم و به این روند ادامه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها