کد خبر : 1934567 | 11 اردیبهشت 1402 ساعت 13:47 | 25.4K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره یک گل دیگر برای سپاهان کنار گذاشت (عکس)

بازیکن چندپسته طلایی پوشان برای دیدار با نفت مسجدسلیمان آماده می‌شود.

ستاره یک گل دیگر برای سپاهان کنار گذاشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، عصر جمعه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت. دیداری پراهمیت در صدر و قعر جدول که در مسیر روشن شدن تکلیف قهرمانی و سقوط احتمالی این دو تیم، نقشی تعیین کننده خواهد داشت.

از همین رو طلایی پوشان اصفهانی تمرینات خود را در کمپ باغ فردوس برای این مسابقه دنبال می‌کنند تا با آمادگی کامل برای تکرار نتیجه ای مشابه دور رفت تلاش کنند.

مسابقه ای که سپاهان با چهار گل نفت را در اولین تجربه حضور اشکش در لیگ برتر بدرقه کرد و زننده آخرین گل آن، امید نورافکن بود. هافبک سرحال این روزهای فوتبال ایران که با شوت‌های پرتعداد خود به سمت دروازه حریفان، موقعیت‌های جدی گلزنی برای تیمش خلق می‌کند، امیدوار است تا در دیدار روز جمعه برابر این تیم، بار دیگر فرصت عرض اندام پیدا کرده و در صورت رسیدن به موقعیت، دروازه حریف را باز کند.

نورافکن که در 26 بازی این فصل برای تیمش پنج گل و دو پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است هشتمین تاثیرگذاری مستقیم در گل های سپاهان را برابر تیمی تجربه کند که در دور رفت با یک شوت تماشایی دروازه آن را باز کرده است.

1869665

دیدگاه‌ها