کد خبر : 1934734 | 12 اردیبهشت 1402 ساعت 10:45 | 3.9K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای مدیر بایرن: مشکلی با انتقادها ندارم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، می‌گوید این توانایی را دارد که به راحتی با انتقادها کنار بیاید.

ادعای مدیر بایرن: مشکلی با انتقادها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چند هفته اخیر تحت شدیدترین فشارها و انتقادها قرار داشته و مدیران این باشگاه در مرکز اصلی این حملات بوده‌اند. 

تصمیم ناگهانی آنها برای قطع همکاری با یولیان ناگلزمان و به خدمت گرفتن توماس توخل باعث شد که بسیاری با آنها مخالفت کنند و البته نتیجه نگرفتن این سرمربی جدید در چند بازی ابتدایی هم کار را برای آنها سخت‌تر کرد. 

اولیور کان و صالح حمیدزیچ که دو تصمیم گیرنده اصلی در این اتفاقات بودند از نگاه بسیاری به عنوان مقصران اصلی این وضعیت شناخته شدند و انتقادهای بسیار زیادی از آنها مطرح شد و حتی بحث برکناری آنها به صورت جدی پیش آمد. 

1869917

با این حال، به نظر نمی‌رسد که این وضعیت اخلالی در روند کاری مدیر ورزشی این باشگاه به وجود آورده باشد و او مدعی شده که می‌تواند با این شرایط کنار بیاید. 

صالح حمیدزیچ در گفتگو با کیکر در این باره اظهار داشت: «من می‌توانم خیلی خوب با این شرایط کنار بیایم. من سعی دارم کارم را به درستی انجام دهم و تصمیماتی بگیرم که به نفع باشگاه بایرن مونیخ باشد. من 24 ساعت و هفت روز هفته در تلاش هستم تا در خدمت این باشگاه باشم و در هر دقیقه کاری را برای آنها از پیش ببرم.»

دیدگاه‌ها