کد خبر : 1934921 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 00:53 | 21.1K بازدید | 21 دیدگاه

رسمی: جدایی مدیر ورزشی بارسا در تابستان

با اعلام باشگاه بارسلونا، متئو آلِمانی، مدیر ورزشی موفق این باشگاه، در پایان فصل رسما جدا خواهد شد.

رسمی: جدایی مدیر ورزشی بارسا در تابستان

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در خبری که برای هوادارانش بسیار تکان دهنده بود اعلام کرد که متئو آلِمانی، مدیر ورزشی موفق این باشگاه که از محبوبیت بسیار بالایی هم برخوردار است، پیش از پایان قراردادش به همکاری خود با کاتالان‌ها خاتمه می‌دهد.

متئو آلِمانی پس از پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در سال 2021 به عنوان مدیر ورزشی آبی اناری‌ها منصوب شد و در مدت حضورش اتفاقات بسیار بزرگی رقم زد.

اوج کار او تابستان گذشته بود که موجب شهرتش شد؛ زمانی که این مدیر 60 ساله به باشگاه کمک کرد تا معاملاتی را انجام دهد که غیرممکن به نظر می‌رسید.

در بیانیه‌ای که باشگاه بارسلونا منتشر کرده آمده است: "متئو آلِمانی در تاریخ 6 ژوئن باشگاه بارسلونا را ترک می‌کند تا یک پروژه جدید کاری را شروع کند. با این حال او این اطمینان را داده که در بازار نقل و انتقالات به باشگاه کمک کند."

قرارداد آلِمانی با بارسلونا تا سال 2024 اعتبار دارد. با این حال او تصمیم گرفته تا چالشی جدید را در حرفه خود دنبال کند و لاپورتا نیز استعفایش را پذیرفته است. البته شرط کلیدی در قبول استعفای آلِمانی این بوده که او در تابستان پیش رو بارسا را در امور نقل و انتقالاتی کمک کند.

دیدگاه‌ها