کد خبر : 1934945 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 09:44 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی غیرمنتظره در اردوی قهرمان؛

مهدوی: شاید نباشم و کنار معروف بازی نکنم!

در آستانه آغاز جام باشگاه های آسیا یک خبر عجیب درباره نماینده ایران مطرح شده است.

مهدوی: شاید نباشم و کنار معروف بازی نکنم!

به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد این روزها‌ خود را برای حضور قدرتمند در جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند. تیمی که موفق شد برای دومین فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر والیبال ایران شود.

حالا بعد از دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران شهداب افتخار دیگری را هدف قرار داده است. آن‌ها که سال گذشته به مقام سوم جام باشگاه‌های آسیا دست یافتند حالا سودای قهرمانی در این تورنمنت را در سر می‌پرورانند.

بعد از تمام شایعات نقل و انتقالاتی که وجود داشت در نهایت شهداب تصمیم گرفت با شاکله اصلی تیمی که در لیگ ایران قهرمان شد پا به مسابقات بگذارد. با این حال همانطور که پیش بینی می‌شد آن‌ها فقط یک بمب نقل و انتقالاتی داشتند که آن هم سعید معروف بود.

دیروز و در نشست خبری شهداب اظهار نظرهای جالبی مطرح شد که یکی از آن از سوی مدیر این باشگاه امیر شرافت بود. او درباره جذب سعید معروف گفت: "مهدوی برای چهارمین سال با ما تمدید کرد و دوست داریم در اینجا از والیبال خداحافظی کند. سعید معروف هم جزو مفاخر والیبال دنیاست. وقتی برای حضور در بحرین با او صحبت کردیم بدون اینکه کوچکترین درخواست مالی داشته باشد، دوست داشت در تیم و کنار مهدوی باشد. اول از همه هم گفت اگر قرار است مهدی ناراحت شود نمی‌آیم. گفتیم پیشنهاد خود آقای مهدوی است. آقای معروف پنجشنبه و شنبه بازی دارد و بعد قرارداد منعقد می‌شود تا همه چیز رسمی شود."

1803420

با این حال اظهار نظر عجیب و‌ احتمالا شوکه کننده تر به مهدی مهدوی اختصاص داشت. جایی که کاپیتان شهداب در واکنش به دوباره همبازی شدن با سعید معروف گفت: "از المپیک ۲۰۱۶ برزیل دیگر افتخار نداشتم که در کنار معروف باشم. امسال نماینده استان هستیم، البته به خاطر یکسری مشکلات هنوز رفتنم قطعی نیست. اگر دوباره کنارش باشم خوشحال می‌شوم و اگر نتوانستم بروم از راه دور انرژی می‌دهم. فکر می‌کنم دین خود را به استان یزد ادا کرده‌ام؛ همراه با خاتم اردکان اول آسیا و با شهداب، سوم آسیا شدم. خیلی تلاش می‌کنم بروم و امیدوارم مشکلم برطرف شود. خاطراتی که با هم داشتیم در این سال‌ها دوباره زنده می‌شود و امیدوارم بتوانیم در کنار هم دوباره افتخارآفرین باشیم."

ماجرا از این قرار است که مهدی مهدوی با مشکل خروج از کشور مواجه شده و باشگاه شهداب در تلاش است تا مشکل او را حل کند اما اوضاع برای کاپیتان در افتخار شهداب کمی پیچیده است. در صورت غیبت مهدوی این یک شوک بزرگ و بد موقع برای نماینده ایران در آسیا و البته سعید معروف خواهد بود که قطعا یکی از دلایل حضور او در شهداب همبازی شدن با دوست قدیمی خود بوده است.

دیدگاه‌ها