کد خبر : 1934982 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 11:40 | 43.3K بازدید | 67 دیدگاه

بازیکنان حریف پرسپولیس اعتصاب کردند!

شاگردان سید مجتبی حسینی تمرین صبح امروز را انجام ندادند.

بازیکنان حریف پرسپولیس اعتصاب کردند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان که باید روز شنبه، شانزدهم اردیبهشت‌ماه در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر و تعیین کننده در قهرمان این فصل به مصاف پرسپولیس برود، اکنون با شرایط بحرانی مواجه شده است.

طبق برنامه قبلی قرار بود شاگردان سید مجتبی حسینی امروز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر تمرین داشته باشند و آماده دیدار با پرسپولیس شوند که در نوبت صبح، بازیکنان پیکان دست به اعتصاب زدند و تمرین نکردند.

باشگاه پیکان تاکنون ۵۵ درصد از مبلغ قرارداد اعضای تیم خود را پرداخت کرده و بازیکنان به دلیل اینکه فقط سه هفته از مسابقات باقی مانده، به شدت نسبت به این موضوع معترض هستند و با تمرین نکردن در نوبت صبح به عدم دریافت مطالبات‌شان واکنش نشان دادند.

در حالی که حمید عباسی، مدیرعامل باشگاه پیکان برای همراهی تیم والیبال زنان به ویتنام سفر کرده و ابراهیم شکوری، قائم مقام باشگاه پیکان نیز برای حضور در یک سمینار به مالزی رفته است، بازیکنان تیم فوتبال پیکان یک جلسه تمرینی را انجام ندادند و همچنین اعلام کردند تا زمان پرداخت نشدن مبالغ قرارداداشان در تمرینات شرکت نمی‌کنند.

حال با این شرایط باید دید شاگردان مجتبی حسینی در تمرین نوبت عصر امروز شرکت می‌کنند یا اعتصاب آنها تا زمان گرفتن مطالبات‌شان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها