کد خبر : 1934993 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 11:59 | 17.2K بازدید | 3 دیدگاه

پدیده جوان بایرن ستاره ناشناس تمرین شد!

حضور بازیکنی ناشناس در تمرینات بایرن مونیخ که عملکرد درخشانی داشت توجه هواداران این تیم را جلب کرد.

پدیده جوان بایرن ستاره ناشناس تمرین شد!

به گزارش "ورزش سه"، حدود هزار نفر از هواداران بایرن برای تماشای تمرین این تیم در روز گذشته به ورزشگاه رفته بودند که با حضور بازیکنی درخشان اما غریبه روبرو شدند. 

عملکرد این بازیکن توجه آن‌ها را به خودش جلب کرد و بسیاری از آنها از یکدیگر می‌پرسیدند که این استعداد مو سیاه که دو گل در بازی آخر در زمین کوچک به ثمر رساند کیست؟

بیلد با انتشار مطلبی از هویت این بازیکن پرده برداشت و اعلام کرد که او الکساندر پاولوویچ نام دارد که روز چهارشنبه این هفته 19 ساله شده است. او گاهی در طول این فصل اجازه پیدا کرده است که با تیم بزرگسالان تمرین کند. این اتفاق پیش از این در دوران یولیان ناگلزمان هم رخ داده بود و حالا هم با حضور توماس توخل تکرار شده است. 

1870384

این بازیکن آلمانی – صربستانی در تیم زیر 19 ساله‌های بایرن به عنوان هافبک میانی به میدان می‌رود و در این فصل 22 بازی انجام داده و سه گل به ثمر رسانده است. 

پاولوویچ سابقه 12 سال حضور در تیم‌های پایه بایرن را دارد و از هفت سالگی در این باشگاه عضو بوده و تا سال 2024 نیز با آنها قرارداد دارد.

به نظر می‌رسد که توخل علاقه زیادی به او دارد و عملکردش در تمرینات هم بارها لبخند به لب‌های این مربی سختگیر آلمانی آورده است. او در تمرین این هفته موفق شد دو گل به ثمر برساند که نشانگر استعداد و توانایی‌های بسیارش بود. 

سرمربی بایرن همچنین پس از پایان تمرین چند دقیقه مشغول صحبت با پاولوویچ شد و از عملکرد درخشان او در زمین تقدیر کرد. به نظر می‌رسد که ستاره خانگی جدیدی در بایرن در حال متولد شدن است.

دیدگاه‌ها