کد خبر : 1935083 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 21:29 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر و والیبالیست‌های پیکان در سفارت ویتنام (عکس)

اعضای کاروان پیکان میهمان سفیر ایران در ویتنام بودند.

مدیر و والیبالیست‌های پیکان در سفارت ویتنام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت دکتر نظری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام، بازیکنان و اعضای تیم والیبال بانوان ظهر امروز در ضیافت ناهار سفارت کشورمان در هانوی شرکت کردند. 

در این مراسم، ابتدا سفیر ایران در خصوص شرایط فرهنگی و اقتصادی ویتنام به صحبت پرداخت و سپس ابراز خرسندی کرد که تیم والیبال پیکان توانسته به عنوان نماینده دختران ایران راهی مسابقات بین‌المللی در بالاترین سطح قاره شود. همچنین دکتر نظری در خصوص توجه به امر ورزش و تاثیر آن در سلامت اجتماعی جامعه به ویژه در بخش زنان بحث کرد. 

در ادامه، حمید عباسي، مدیرعامل باشگاه پیکان، ضمن تشکر از سفیر کشورمان در ویتنام به خاطر حضور در سالن مسابقات و همراهی تیم و تشویق بازیکنان، به تقدیر از کادر اجرایی سفارت پرداخت که در این مدت، بازیکنان و اعضای کاروان را حمایت کردند. 

1870565

او سپس توضيحاتی در مورد حضور تیم والیبال دختران در مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و جایگاه والیبال پیکان در ایران و قاره کهن ارائه کرد و در نهایت، بحث را به سمت سرمایه‌گذاری شرکت ایران‌خودرو در سه بخش ورزش حرفه‌ای، ورزش پایه یا آکادمی و ورزش کارگری کشاند و از عملکرد موفق پیکان در سال گذشته گفت. 
در نهایت، از سوی سفیر ویتنام به بازیکنان و همراهان تیم والیبال، هدایایی به رسم یادبود، اهدا شد.

دیدگاه‌ها