کد خبر : 1935108 | 13 اردیبهشت 1402 ساعت 23:53 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

خوش‌شانسی آ. ا. ک با توقف پاناتینایکوس؛

یک امتیاز مهم با ۲ چپ‌پای ایرانی برای آتنی‌ها

آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل المپیاکوس به تساوی رسید و صدرنشین ماند.

یک امتیاز مهم با ۲ چپ‌پای ایرانی برای آتنی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که پس از مدت‌ها دوباره میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی را به‌طور همزمان در ترکیب ابتدایی و در سمت راست و چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف المپیاکوس رده سومی رفت.

تیم فوتبال آ. ا. ک که بازی را بهتر شروع کرده بود، در دقیقه ۴ روی ارسال خطرناک احسان حاج‌صفی صاحب یک موقعیت شد که مدافعان المپیاکوس توپ را از محوطه جریمه دور کردند و اجازه گلزنی ندادند.

میلاد محمدی که پس از سه مسابقه غیبت دوباره به فهرست و ترکیب آ. ا. ک آتن رسیده بود تا سیزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام بدهد، در دقایق ۳۱ و ۳۵ دو نفوذ سریع از سمت راست زمین در پست غیرتخصصی خود انجام داد که هر دو بار پاس‌های او توسط مدافعان المپیاکوس دفع شد.

1870625

حاج‌صفی که جایگاهش را در ترکیب آ. ا. ک آتن تثبیت کرده و به دنبال ثبت دومین پاس گل فصل خود بود، در دقیقه ۷۹ باز هم با یک پاس بلند فرصت خطرناکی به وجود آورد که مدافعان حریف آن را دفع کردند و در دقیقه ۸۵ نیز پاس عالی او را لوی گارسیا استفاده نکرد و گلر المپیاکوس با خروج از خط دروازه توپ را درر اختیار گرفت.

1870626
ارسال حاج‌صفی در دقایق پایانی نزدیک بود منجر به برتری آ. ا. ک شود که دفع ناقص مدافع المپیاکوس و شوت گارسیا در ریباند را گلر حریف به زیبایی مهار کرد.

یاران حاج‌صفی و محمدی با وجود اینکه در گلزنی مقابل المپیاکوس ناکام بودند و با تساوی صفر- صفر در این مسابقه ۷۷ امتیازی شدند، اما به دلیل توقف پاناتینایکوس برابر پائوک و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم، همچنان صدرنشین سوپر لیگ یونان ماندند و این شانس را دارند که دو هفته دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در شبی که میلاد محمدی دوباره به میادین بازگشت و ۸۱ دقیقه مقابل المپیاکوس در زمین حضور داشت، احسان حاج‌صفی تا پایان در ترکیب آ. ا. ک آتن بود و بیست و هفتمین بازی فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام داد.

دیدگاه‌ها