کد خبر : 1935183 | 14 اردیبهشت 1402 ساعت 11:22 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

پیروزی یونایتد: گارناچو از لیست آرژانتین خط خورد

منچستریونایتد موفق شد به خواسته‌اش برای خط خوردن نام الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی، از فهرست تیم ملی زیر 20 سال این کشور برای جام جهانی برسد.

پیروزی یونایتد: گارناچو از لیست آرژانتین خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، گارناچو که در مادرید به دنبا آمده اما تصمیم گرفت با توجه به والدین آرژانتینی‌اش برای تیم ملی این کشور به میدان برود امیدوار بود که بتواند در جام جهانی زیر 20 سال که قرار است در آمریکای جنوبی برگزار شود به میدان برود. 

پیش از این بسیاری از رسانه‌ها خبر داده بودند که او در گفتگو با تن‌هاخ مدعی شده که می‌خواهد با پیراهن تیم ملی آرژانتین تاریخ‌سازی کند و از او خواسته بود که اجازه ترک اردوی یونایتد و پیوستن به تیم ملی کشورش را بدهد. 

1831892

با این حال، یونایتد از همان ابتدا تاکید داشت که به حضور این مهاجم نیاز دارد و دوست ندارد اجازه جدایی او را در این مقطع حساس از فصل صادر کند و این موضوع را به وضوح به مدیران فدراسیون فوتبال آرژانتین هم اعلام کرده بود. 

تن‌هاخ هم پیش از این در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفته بود که اجازه ترک اردوی یونایتد را به این بازیکن نخواهد داد. 

حالا تیم ملی آرژانتین اعلام کرده که این بازیکن قرار نیست در جام جهانی زیر 20 سال که به میزبانی همین کشور برگزار خواهد شد حضور داشته باشد و به این ترتیب، یونایتد و تن‌هاخ به خواسته خودشان که حفظ گارناچو در تیم در مقطع پایانی فصل بود رسیدند.

دیدگاه‌ها