کد خبر : 1935323 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 00:00 | 24.3K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین تلاش‌های منشا برای افزایش تعداد گل؛

آمار برابر آقای گل سابق لیگ با دروازه‌بان استقلال!

گادوین منشا می‌تواند یک پایان خوش در لیگ برتر رقم بزند.

آمار برابر آقای گل سابق لیگ با دروازه‌بان استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که گادوین منشا عنوان آقای گلی لیگ بیست و یکم را کسب کرده بود و در تابستان گذشته حتی شایعاتی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس مطرح می‌شد اما با مس رفسنجان تمدید کرد و پس از جذب شیمبا توسط این باشگاه تصور می‌شد این دو بازیکن خارجی باتجربه در لیگ ایران کنار یکدیگر زوج خطرناکی را خلق کنند اما اوضاع طبق معادلات و میل محمد ربیعی پیش نرفت.

منشا فصل سخت و عجیبی را پشت سر گذاشت و حضور در ترکیب اصلی، خراب کردن پنالتی، نیمکت نشینی و حتی سکو نشینی را تجربه کرد و بارها زمزمه‌ جدایی او از مس به گوش می‌رسید.

1871071
با این حال این مهاجم اهل نیجریه این روزها به ترکیب برگشته و با توجه به مصدومیت شیمبا، پیش‌بینی می‌شود منشا این هفته نیز از ابتدا بازی کند‌. او هفته گذشته پاس گل داد و اگرچه دیر شده اما می‌تواند یک پایان خوش در لیگ بیست و دوم با گلزنی و درخشش در هفته‌های پایانی داشته باشد.

منشا در این فصل ۱۹ بار به میدان رفته و تنها یک گل به ثمر رسانده که برای آقای گل سابق لیگ آمار بسیار بدی به حساب می‌آید و باید دید می‌تواند در سه هفته پایانی تعداد گل‌هایش را بیشتر می‌کند یا خیر او در جدول گلزنان با یک گل کنار سیدحسین حسینی، گلر استقلال و دیگر بازیکنان تک گله جای گرفته است.

دیدگاه‌ها