کد خبر : 1935487 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 19:24 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

صدرنشینی موقت سپاهان با یک برزیلی (ویدئو)

مدافع برزیلی سپاهان دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

صدرنشینی موقت سپاهان با یک برزیلی (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، فشار حملات شاگردان ژوزه مورایس در نیمه اول دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان ثمری نداشت و در نهایت دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند، اما سه دقیقه پس از شروع مجدد بازی سپاهان توانست مزد تلاش خود را بگیرد و بالاخره قفل دروازه نفتی‌ها را روی یک ارسال بشکند.

سپاهان در دقیقه ۴۸ صاحب یک کرنر در سمت راست زمین شد که ارسال بلند رامین رضاییان به مقابل تیرک دوم را نیلسون جونیور، مدافع پیشتاخته این تیم بالاتر از بازیکنان حریف و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت تا با استرس کمتری به بازی ادامه بدهند.

ویدئو: 299795

طلایی‌پوشان که هفته گذشته دو امتیاز حساس در راه قهرمانی را در جدال با ملوان انزلی پایین جدولی از دست دادند، امروز توانستند در شروع نیمه دوم با گلزنی مدافع برزیلی خود پیش بیفتند و امیدوار باشند با پیروزی به اصفهان برگردند و به بردهای خود ادامه دهند.

نیلسون جونیور که پیش از این موفق به گلزنی برای سپاهان نشده بود، امروز توانست با یک ضربه سر طلسم‌شکنی کند و طلایی‌پوشان را به گل اول دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان برساند تا موقتا بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرند و صدرنشین لیگ برتر شوند.

دیدگاه‌ها