کد خبر : 1935496 | 15 اردیبهشت 1402 ساعت 20:00 | 63.6K بازدید | 30 دیدگاه

عذرخواهی مسی: منتظر تصمیم باشگاه هستم

لیونل مسی، بازیکن تیم پاری سن ژرمن به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی از هم‌تیمی‌هایش و این باشگاه عذرخواهی کرد.

عذرخواهی مسی: منتظر تصمیم باشگاه هستم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، به دلیل سفر غیرموجه به عربستان سعودی مورد هجمه طرفداران این باشگاه قرار گرفت.

او در تمرین ریکاوری پس از بازی مقابل لوریان شرکت نکرد و مشخص شد به عربستان سفر کرده است. باشگاه پاری سن ژرمن به همین دلیل او را برای 2 هفته از همراهی تیم محروم کرد و در این مدت دستمزد هفتگی هم به این بازیکن پرداخت نمی‌شد.

لیونل مسی امروز طی پیامی ویدیویی از پاری سن ژرمن و هم‌تیمی‌هایش به دلیل غیبت در تمرینات و سفر بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی عذرخواهی کرد.

ویدئو: 299822

مسی گفت فکر می‌کرده او و بقیه اعضای تیم دوشنبه تعطیل هستند، اما کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از شکست 3-1 یکشنبه مقابل لوریان، تمرینات را برخلاف انتظار برگزار کرد.

1871463

مسی طی پیامی ویدیویی گفت: "ابتدا از هم‌تیمی‌هایم، از باشگاه عذرخواهی می‌کنم. صادقانه بگویم، فکر می‌کردم مانند هفته‌های گذشته، بعد از بازی یک روز تعطیل داشته باشیم.

من این سفر به عربستان سعودی را برنامه‌ریزی کرده بودم و نتوانستم آن را لغو کنم. قبلاً آن را لغو کرده بودم. دوباره تکرار می‌کنم و بابت کاری که کردم عذرخواهی می‌کنم. اینجا حضور دارم و منتظر تصمیم باشگاه هستم."

سفر عجیب مسی موجب خشم طرفداران شد که با تجمع در محل باشگاه خواستار جدایی این بازیکن شدند. همین موضوع شایعات جدایی مسی از پاری سن ژرمن در پایان فصل را افزایش داد.

دیدگاه‌ها