کد خبر : 1935737 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 18:48 | 964 بازدید | 0 دیدگاه

شروع خوب موی تای‌کاران ایران در رینگ جهانی بانکوک

روز دوم پیکارهای جهانی موی تای ۲۰۲۳ به میزیانی تایلند با کسب دو پیروزی شیرین و دلچسب برای تیم مردان کشورمان همراه بود.

شروع خوب موی تای‌کاران ایران در رینگ جهانی بانکوک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات قهرمانی موی تای بزرگسالان جهان از روز ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور ورزشکارانی از ۱۰۲ کشور در شهر بانکوک جریان دارد. امروز شنبه و در وزن ۶۰- کیلوگرم بزرگسالان، صدرا محمدی که با ۱۷ سال سن، اولین حضور خود را در میدان جهانی تجربه می‌کند، در گام نخست موفق شد "هین سو" از هنگ کنگ را با نتیجه ۳۰ بر ۲۷ مغلوب خود کند.

محمدی در دیدار بعدی خود روز دوشنبه باید از سد "اسدالله ایمانگازالیف" روس که تحت پرچم ایفما در این مسابقات حاضر شده است، عبور کند. در ۷۱- کیلوگرم مردان نیز آرمان مرادی دیگر نماینده کشورمان گام نخست را محکم برداشت و موفق شد ۳۰ بر ۲۶، نماینده تیرینیداد و توباگو را از پیش رو بردارد. وی روز دوشنبه در دومین مبارزه با "یحیی هاجیر" از فلسطین مصاف خواهد کرد.

جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه و در روز نخست مسابقات، فاطمه ممانی در ۵۱- کیلوگرم با پیروزی در مرحله یک چهارم پایانی موفق شد به دیدار نیمه نهایی راه یابد. آرزو دوستیان دیگر ورزشکار اعزامی کشورمان هم روز سه شنبه در دیدار نیمه نهایی وزن ۷۵+ کیلوگرم رده سنی امید، برابر حریف خود به میدان می‌رود.

عاطفه محمدی در ۴۸- کیلو، فاطمه حسینی در ۶۰- کیلو، پارمیدا عباسی در ۶۷- کیلو و مهسا صالح پور در ۷۵+ کیلوگرم، موی تای کارانی بودند که با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

هدایت تیم مردان کشورمان برعهده محمد انجدانی به عنوان سرمربی و هادی محمدزاده به عنوان مربی است. بهزاد رخنه، علی غفاری و سمیرا داوری، داوران اعزامی کشورمان به این مسابقات هستند.

شایان ذکر است در مبارزات فردا یکشنبه، تیم اعزامی کشورمان نماینده‌ای ندارد. این پیکارها تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دیدگاه‌ها