کد خبر : 1935868 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 02:10 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

رنج کشیدیم تا برنده شدیم

آنچلوتی: امشب جشن می‌گیریم، سیتی بماند برای فردا

کارلو آنچلوتی جشن قهرمانی کوپا دل ری را حق بازیکنانش عنوان کرد و گفت از فردا به سیتی فکر خواهند کرد.

آنچلوتی: امشب جشن می‌گیریم، سیتی بماند برای فردا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برابر اوساسونا پیروز شود و برای بیستمین بار فاتح این جام شود. این سومین جام فصل رئال مادرید بود.

1872236

کارلو آنچلوتی در پایان بازی گفت: «بازی دشواری بود و در برخی مقاطع نیز برابر دنبال شد. اوساسونا به خوبی رقابت کرد و تا پایان جنگید. در برخی لحظات واقع رنج کشیدیم ولی در مجموع شایسته برد بودیم. فینال همین است و هرگز در چنین بازی‌هایی نمی‌توان راحت و بدون رنج برنده شد. حالا باید این قهرمانی را جشن بگیریم.»

کارلتو ادامه داد: «در مقطع مهمی از فصل این قهرمانی به دست آمده و ما برای رسیدن به فینال رقبای بزرگی مثل بارسا و اتلتیکو را حذف کردیم. این بهترین پاداش برای تلاش و همت این بازیکنان است که از مراحلی سخت عبور کردند و در فینال نیز قدرتمندانه ظاهر شدند. حالا باید به بازی سه شنبه برابر سیتی فکر کرد.»

1872224

جدال با سیتی: «امشب را کمی جشن خواهیم گرفت و این حق بازیکنان است. از فردا به سیتی فکر خواهیم کرد که چالشی بسیار دشوار خواهد بود.»

درخشش زوج وینیسیوس-رودریگو: «هر دو سرنوشت‌ساز کار کردند. وینی در همان دقایق ابتدایی با حرکت عالی خودش پاس گل داد و رودریگو نیز دو گل زد که گل دوم او در بهترین زمان ممکن به ثمر رسید.»

دیدگاه‌ها