کد خبر : 1935882 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 09:40 | 6.8K بازدید | 10 دیدگاه

کورتوا: با قهرمانی برای بازی سیتی روحیه گرفتیم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‎‌گوید این تیم انگیزه مضاعفی برای رویارویی با منچسترسیتی گرفته است.

کورتوا: با قهرمانی برای بازی سیتی روحیه گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف اوساسونا در رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

رئال آخرین بار هم زمانی موفق به فتح این جام شده بود که این مربی ایتالیایی هدایت این تیم را برعهده داشت و پس از قهرمانی در کوپا دل ری توانست این تیم را پس از 12 سال به دهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان هم برساند.
 
شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی کارلتو از رئال در پایان فصل مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که بازیکنان رئال علاقه و ارتباط خاصی با او دارند و مشتاق ادامه پیدا کردن این همکاری هستند. 

1872284

کورتوا در گفت‌وگو با مارکا در این باره اظهار داشت: «ما نتوانستیم در لیگ بازی خوبی ارائه کنیم و مقصر دانستن مربی کار آسانی است اما ما باید به خودمان هم نگاهی بیندازیم چون ما بودیم که نتوانستیم بهترین بازی ممکن را ارائه کنیم و تا لحظه آخر بجنگیم. همه از آنچلوتی راضی هستند و دوست دارند بماند اما تصمیم با من نیست.»

او درباره دیدار دشوار برابر منچسترسیتی گفت: «قهرمانی مهم است و ما باید ارزش بسیاری برای آن قائل شویم. قهرمانی در این جام باعث شده که انرژی بیشتری داشته باشیم و برابر سیتی خسته نباشیم اما باید به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. این قهرمانی برای همه مهم بود. درست است که لیگ یا لیگ قهرمانان نیست اما مهم است. مسیر زیبایی را طی کردیم و در نهایت اوساسونا هم حریف قدرتمندی بود.»

دیدگاه‌ها