کد خبر : 1935911 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 12:28 | 745 بازدید | 0 دیدگاه

نتایج جوانان در آسیا قابل قبول بود

سپهرزاد: در رده پایه کار خاصی نشده است

مربی دوومیدانی می‌گوید با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در بخش پایه برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود، نتایجی که در قهرمانی آسیا به دست آمد قابل قبول بود.

سپهرزاد: در رده پایه کار خاصی نشده است

به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با ترکیب ۱۶ ورزشکار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و هفت مدال شامل دو طلا، سه نقره و دو برنز به دست آورد.

هادی سپهرزاد، مربی دوومیدانی در مورد نتایج تیم ایران در این رقابت‌ها به ایسنا گفت: نتایج کسب شده با توجه به پشتوانه و شرایط موجود دوومیدانی قابل قبول بود چون چند سالی است که در بزرگسالان مشکل داریم و در بخش پایه هم کار خاصی نکرده بودند.

او در ادامه بیان کرد: سینا افشین‌فر و مهدی هفت‌چشمه در دور قبل هم به ترتیب نقره و طلا گرفته بودند که دوباره مدال خود را تکرار کردند. در بخش دختران هم دور قبل نقره و برنز داشتیم که نفرات دیگری باز هم این مدال‌ها را به دست آوردند. در ماده ۲۰۰۰ متر نتیجه بدی به دست نیامد و در ۸۰۰ متر هم عملکرد ورزشکار نسبت به خودش خوب بود. در کل نتیجه بد نبود. امیدوارم فدراسیون ورزشکاران و مربیان‌شان را حمایت مالی کند تا در دوومیدانی بمانند.

1795175

او با بیان اینکه ورزشکارانی از کشور چین در برخی از ماده‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ شرکت کرده بودند، ادامه داد: عملکرد ما شامل یک بخش مدالی و رکوردی است. مدال‌هایی به دست آوردند که خسته نباشید می‌گویم اما در بخش رکوردی پتانسیل دوومیدانی ما همین است. با توجه به زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی انجام شده خوب کار کردند. امیدوارم حمایت شوند چون آینده دوومیدانی هستند.

این مربی دوومیدانی به برنامه فدراسیون برای ورزشکارانی که در قهرمانی آسیا مدال‌آوری کردند، اشاره و بیان کرد: اگر کسی به مربی با دانش‌تر احتیاج دارد باید به آن توجه کرد. اردوهای مدون برگزار کنند و آنها را تحت پوشش قرار بدهند چون این نفرات می‌خواهند پا جای پای بزرگان دوومیدانی بگذارند. بنابراین باید از نظر مالی، مربی و سخت‌افزاری حمایت شوند.

سپهرزاد در پایان گفت: امسال سال مهمی برای دوومیدانی است. مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیا و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. امیدوارم وزارت وزش و کمیته ملی المپیک به دوومیدانی کمک کنند تا ورزشکاران با دغدغه کمتری آماده شوند و در مسابقات نتایج خوبی بگیرند.

دیدگاه‌ها