کد خبر : 1935979 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 17:16 | 7.1K بازدید | 1 دیدگاه

مجبوریم با این شرایط کنار بیاییم

آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند

مکس آلگری، مربی یوونتوس، شعارهای نژادپرستانه هواداران آتالانتا علیه دوشان ولاهوویچ را محکوم کرد.

آلگری: شعارها علیه ولاهوویچ زشت و تاسف‌آور بودند

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز موفق شد با دو گل از سد آتالانتا بگذرد و به رتبه دوم سری آ صعود کند. اتفاق تلخ این بازی شعارها علیه دوشان ولاهوویچ بود. در آخرین دقایق بازی یوونتوس و آتالانتا، دوشان ولاهوویچ توانست گل دوم بیانکونری را بزند. این مهاجم صرب که به صورت تعویضی به میدان آمده بود، گل زیبایی زد و پس از آن نوبت به جواب دادن به هواداران آتالانتا بود.

هواداران آتالانتا طی این بازی دائما ولاهوویچ را با توهین‌های نژادپرستانه آزار دادند تا سرانجام نوبت به ولاهوویچ رسید و او فرصت انتقامش را پیدا کرد. مهاجم صرب پس از گلزنی هواداران آتالانتا را به سکوت دعوت کرد و از داور کارت زرد گرفت. 

1872457

مکس آلگری در نشست خبری پس از بازی و در مورد توهین‌ها به ولاهوویچ گفت: «متاسفم. این اتفاقات، تلخ و زشت هستند و باید با آن مبارزه کرد اما همچنین بهتر است خیلی به این قضیه نپردازیم.»

اخیرا اخطار روملو لوکاکو به دلیل حرکتی مشابه در بازی اینتر و یووه بخشیده شد و باید دید در مورد ولاهوویچ نیز همین اتفاق تکرار می‌شود یا خیر. آلگری ادامه داد: «این مسئولیت بر عهده من نیست. افرادی هستند که مسئول این کارها هستند. فقط می‌توانم بگویم دوشان به زمین رفت و خیلی خوب کار کرد. این شعارهای نژادپرستانه باید خاموش شوند. ما نیز به عنوان بازیکن و مربی باید سعی کنیم آنها را نادیده بگیریم. من می‌دانم که آسان نیست، اما ما مجبوریم.»

1872460

مربی یوونتوس در مورد پیروزی ارزشمند تیمش گفت: «بازیکنانم امروز خیلی سخت کار کردند و ما یک بازی دشوار و کلیدی را بردیم؛ اولین برد خارج از خانه ما از ماه مارس و آن هم مقابل تیم قدرتمند آتالانتا. نیمه اول را خوب شروع کردیم، سپس بازی ما دچار افت شد و سرعت کار پایین آمد. چند پاس اشتباه باعث شد آتالانتا شجاع و جسور شود و به سمت دروازه ما حمله کند. 

1872459

در نیمه دوم بیشتر فشار آوردیم و آنها را از موقعیت خوبی که داشتند، خارج کردیم. از گلی که زدیم خوب دفاع کردیم و گل دوم را هم زدیم. همچنین امروز گرم‌ترین روز سال بود و این باعث شد دو تیم نتوانند مثل همیشه بازی کنند. معتقدم باید گل دوم را زودتر می‌زدیم.»

بازی برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا: «سویا تیمی قدرتمند و با تجربه زیاد است که به بازی در چنین سطحی از لیگ اروپا عادت کرده است، بنابراین ما باید در بهترین فرم خودمان باشیم تا بتوانیم به فینال برسیم.»

دیدگاه‌ها