کد خبر : 1935986 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

اولین گل ایلینگ‌جونیور در اولین بازی فیکس

پدیده 19ساله یووه فرصت را دو دستی چسبید!

ساموئل ایلینگ‌جونیور امروز اولین بازی فیکس خود با پیراهن یوونتوس را انجام داد و موفق شد در اولین بازی‌اش با پیراهن این تیم گلزنی کند.

پدیده 19ساله یووه فرصت را دو دستی چسبید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز در هفته سی و چهارم سری آ در یک بازی حساس در خانه آتالانتا به مصاف این تیم رفت و با پیروزی 2-0 از لاتزیو سبقت گرفت تا در رتبه دوم جدول سری آ بایستد.

گل‌های بیانکونری در این بازی توسط ساموئل ایلینگ‌جونیور در دقیقه 56 و دوشان ولاهوویچ در دقیقه 98 به ثمر رسید. اما گل اول یووه اهمیت ویژه‌ای داشت، چرا که توسط کسی به ثمر رسید که اولین بازی فیکس خود با پیراهن یوونتوس را در سری آ تجربه می‌کرد.

1872469

ایلینگ‌جونیور وینگری انگلیسی است که 19 سال سن دارد. او در دسامبر 2022 به یوونتوس ملحق شده و قراردادی سه ساله دارد.

این البته اولین باری نبود که وینگر انگلیسی بازی در سری آ را تجربه می‌کرد. او در فصل جاری چند بار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شد و هر بار نمایش‌های خوبی ارائه داد. ایلینگ‌جونیور به تشخیص آلگری از تیم جوانان یووه به تیم بزرگسالان فراخوانده شده و امروز به صلاح‌دید او در برگامو و در بازی مقابل آتالانتا از آغاز وارد زمین شد.

ستاره جوان 19ساله از فرصتی که آلگری در اختیارش گذاشته بود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. او در محوطه جریمه آتالانتا توپ را از داویده زاپاکاستا گرفت و از فاصله نزدیک با دقت دروازه حریف را باز کرد.

1872470

ایلینگ‌جونیور در پایان مسابقه در گفتگو با شبکه DAZN گفت: "این فرصت بزرگی بود و من دو دستی گرفتمش! من توپ را گرفتم و پاس دادم و آماده بودم که وقتی توپ را دوباره به من پاس می‌دهند آن را وارد دروازه کنم. من به پوشیدن این پیراهن افتخار می‌کنم و لحظه گلزنی امروز برایم خیلی خاص بود".

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، هم در پایان بازی از درخشش این ستاره جوان اظهار رضایت کرد. یکی از مسائل مربوط به ایلینگ‌جونیور درخواست تیم ملی زیر 20 سال انگلیس از یوونتوس برای در اختیار گذاشتن این وینگر در اختیار سه‌شیرهای جوان است. آلگری تایید کرد که او و بیانکونری اجازه رفتن ایلینگ‌جونیور به اردوی تیم ملی جوانان انگلیس را نمی‌دهند، چرا که در بازی‌های باقی‌مانده فصل به او نیاز دارند. جام جهانی زیر 20 سال از تاریخ 20 مه تا 11 ژوئن با حضور 24 تیم برگزار می‌شود.

1872471

آلگری در پایان مسابقه امروز درباره این ستاره جوان انگلیسی گفت: "ایلینگ در جریان جام جهانی زیر 20 سال در کنار ما خواهد ماند. او هم مثل همه بازیکنان جوان فراز و نشیب‌هایی دارد. او در بازگشت به تیم مصدوم شده بود و ساق پایش دردناک بود ولی حالا برگشته و شرایط خیلی خوبی دارد".

دیدگاه‌ها