کد خبر : 1935996 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 17:58 | 12.8K بازدید | 14 دیدگاه

همه تیم‌های دنیا آرزو دارند او را پنج دقیقه داشته باشند

ماسکرانو: پی‌‎اس‌جی حسرت مسی را خواهد خورد

خاویر ماسکرانو گفت، پی‌اس‌جی و هوادارانش در آینده حسرت امروز را می‌خورند که به جای استفاده از مسی، مشغول انتقاد از او هستند.

ماسکرانو: پی‌‎اس‌جی حسرت مسی را خواهد خورد

به گزارش "ورزش سه"، ماسکرانو، همبازی سابق لیونل مسی در بارسا و تیم ملی آرژانتین، در پی اتفاقات پیش آمده در پاریس از او حمایت کرد. این دو از 2010 تا 2018 با هم در بارسا بودند.
ماسکرانوی 38 ساله که دوران موفق بازیگریش را سه سال پیش به پایان رساند، از پاری‌سن‌ژرمن به خاطر مدیریت ضعیف آنچه در طول هفته گذشته اتفاق افتاد، انتقاد کرد و گفت: «شرم‌آور است، نمی‌فهمند که چقدر خوش‌شانس هستند که این بازیکن را در تیمشان دارند. فکر می‌کنم، ده سال قبل هیچکدام از هواداران پی‌اس‌جی نمی‌توانستند تصور کنند که بهترین بازیکن تاریخ در تیمشان باشد. و به جای اینکه قدر او را بدانند، دو سال را صرف انتقاد از او کردند.»

ماسکرانو که 147 بازی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده، بار دیگر از پی‌اس‌جی انتقاد کرد: «ده سال دیگر، حسرتش را می‌خورند. همه تیم‌های دنیا همه چیز را می‌دهند تا پنج دقیقه او را داشته باشند.»

1872485

مسی به دنبال سفر به عربستان، تمرین دوشنبه تیمش را از دست داد و به همین دلیل از هم‌تیمی‌ها و باشگاه عذرخواهی کرده است. او دو هفته تعلیق شده و به همین میزان از حقوقش کسر خواهد شد.

حالا باید دید که با پایان دوره تعلیق، ستاره فوتبال آرژانتین در سه بازی آخر فصل به زمین خواهد رفت یا نه؟ ماسکرانو ادامه داد: «اگر یک چیز باشد که نتوان در موردش او را به باد نقد گرفت، حرفه‌ای‌گری‌اش است. غیرممکن است که بشود در این زمینه از او انتقاد کرد. بگذارید با خانواده‌اش هر جا که خوشحال است، برود.»

دیدگاه‌ها