کد خبر : 1936188 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 16:55 | 18.7K بازدید | 9 دیدگاه

آنری: ژاوی گفت در بارسا اول جام ببر، بعد حرف بزن

تیری آنری معتقد است نبود یک رهبر در رختکن پی اس جی بزرگترین نقطه ضعف این باشگاه است و برای این مهم از ژاوی مثال زد.

آنری: ژاوی گفت در بارسا اول جام ببر، بعد حرف بزن

به گزارش "ورزش سه"، سفر بدون اجازه لیونل مسی به عربستان با محرومیت دوهفته‌ای او در پی اس جی همراه شد و هواداران پی اس جی هم واکنش بسیار تندی نسبت به این قضیه نشان دادند. مسی در هر صورت پس از عذرخواهی از سوی باشگاه بخشیده شد و امروز به تمرینات برگشت.

1758758

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، در مورد قضیه محرومیت مسی گفت: «مسی کار درستی کرد؟ خیر. هیچ بازیکنی نباید بی‌دلیل و بدون اجازه در تمرین غیبت کند، ولی شاید اگر مسی پیشنهاد تمدید را قبول می‌کرد، چنین واکنش تندی از پی اس جی را هم شاهد نبودیم. فکر می‌کنم به غرور باشگاه برخورد. مسی هم تاوان سختی پس داد.»

1790138

آنری ادامه داد: «قوانین باشگاه در درجه اول باید از سوی بزرگترها و قدیمی‌های تیم به بازیکنان جدید گوشزد شوند. وقتی به آرسنال رفتم، غیرممکن بود کاری فراتر از چیزی که برعهده من گذاشته شده بود، انجام دهم یا مثلا بی‌انظباطی کنم. در بارسلونا هم یادم است در ابتدا به شعار فراتر از باشگاه که در تونل نوکمپ نوشته شده بود می‌خندیدم، ولی ژاوی خیلی زود مسیر درست را به من نشان داد و گفت اینجا هنوز جام نبرده‌ای، پس  فعلا حرف نزن. هر زمان با بارسا قهرمان شدی، می‌توانی اظهارنظر کنی.»

دیدگاه‌ها