کد خبر : 1936264 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 06:30 | 20.4K بازدید | 5 دیدگاه

خروجی جلسه برای تیم امید: سرمربی وطنی قطعیست

اولویت انتخاب سرمربی با امیر قلعه‌نویی است!

شاید مهم‌ترین خروجی جلسه برگزار شده بین مهدی تاج، حبیب کاشانی و البته امیر قلعه‌نویی، انتخاب گزینه‌ای داخلی برای سرمربیگری تیم امید است.

اولویت انتخاب سرمربی با امیر قلعه‌نویی است!

به گزارش “ورزش سه” شاید بتوان گفت که مهم‌ترین خروجی جلسه امروز رئیس فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی و‌ مدیر تیم امید ایران، انتخاب قطعی مربی وطنی برای تیم المپیک بود.

پیش از این شنیده می‌شد که شاید دستیار خارجی قلعه‌نویی در تیم ملی به عنوان سرمربی امید انتخاب شود اما از همان ابتدا معلوم بود چنین فرضیه‌ای دور از ذهن و کذب است و امکان پذیر نیست.

اما در جلسه‌ای که امروز برگزار شد، مولفه‌های مختلفی درباره انتخاب سرمربی تیم امید مورد بحث قرار گرفت. نایب رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص بعد از برگزاری جلسه گفت: همانطور که چند روز پیش اعلام شد، شاخصه‌ای که برای تیم ملی امید مدنظر است را دسته‌بندی کردیم. روی همین محور کار را جلو خواهیم برد. جلسات و نشست‌های خیلی خوبی هم با کمیته ملی المپیک داشتیم.

ویدئو: 300126

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه سرمربی تیم ملی امید لیگ برتری است یا خیر، گفت: تعدادی که در آن چارچوب قرار گرفته‌اند هم از لیگ هست و هم خارج از لیگ؛ ما امروز حدود ۳ ساعت جلسه داشتیم. قلعه‌نویی نظراتش را اعلام کرد. اعضای جلسه هم همین کار را کردند. مراحل اداری که طی شود در مقابل شاخص‌ها چه در لیگ باشند و چه خارج از لیگ، ما بهترین انتخاب را خواهیم داشت.

نبی ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ ما خوشبختانه پویا بود سعی می‌کنیم قطعاً مربی وطنی انتخاب کنیم که در لیگ حضور دارد. گزینه دیگری هم از قبل بوده که خارجی هم بوده اما فعلاً فقط به مربی وطنی رسیده‌ایم که به زودی معرفی خواهیم کرد. من، کاشانی و قلعه‌نویی و ... در حال کار کردن روی شاخص‌ها هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. برای هیچکدام از ما فرقی نمی‌کند و فقط به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستیم. هم‌افزایی و تعامل خوبی بین دوستان وجود دارد.

ویدئو: 300127

با این حال مهدی تاج از مدت‌ها قبل اعلام کرد که سرمربی تیم امید با هماهنگی و تعامل با سرمربی تیم ملی ایران (امیر قلعه‌نویی) انتخاب می‌شود. موضوعی که ثابت می‌کند در این امر اولویت با نظر قلعه‌نویی است.

در این میان از مجتبی حسینی و مهدی تارتار به عنوان دو گزینه اصلی نشستن روی نیمکت تیم امید ایران نامبرده می‌شود. سرمربی پیکان از مدت‌ها قبل شانس نشستن روی نیمکت تیم المپیک را داشت و تارتار نیز گزینه‌ مدنظر کاشانی است و باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در این خصوص به همراه دارد.

دیدگاه‌ها