کد خبر : 1936270 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 07:30 | 72.5K بازدید | 63 دیدگاه

از برانکو تا کالدرون و یحیی؛

رکورد تاریخی پرسپولیس ۷ ساله شد

پرسپولیس برای هفتمین سال متوالی در لیگ برتر به حدنصاب ۶۰ امتیاز رسید.

رکورد تاریخی پرسپولیس ۷ ساله شد

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‎‌های لیگ برتر خلیج فارس شاگردان یحیی گل محمدی در پرپسولیس موفق شدند با نتیجه یک بر صفر پیکان تهران را شکست دهند تا با 60 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار بگیرند. 
سرخ پوشان پایتخت در حالی دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر 60 امتیازی شدند که با این اتفاق آن‌ها حالا یک رکورد خارق العاده در فوتبال ایران را بنام خود ثبت کردند. پرسپولیسی برای هفتمین فصل متوالی موفق شدند جمع امتیازات خود در پایان فصل را به 60 + امتیاز برساند تا از این حیث صاحب رکورد شوند.

سرخ پوشان پایتخت موفق شدند در لیگ شانزدهم 66 امتیاز،  لیگ هفدهم 64 امتیاز،  لیگ هجدهم 61 امتیاز،  لیگ نوزدهم 67 امتیاز،  لیگ بیستم 67 امتیاز و در لیگ بیست و یکم 63 امتیاز  کسب کنند. در شش فصل گذشته پرسپولیس در حالی موفق به کسب بیش از 60 امتیاز در پایان فصل شده است که تنها در لیگ بیست و یکم نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند تا پایین تر از استقلال به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کند.  

1872808

یحیی گل محمدی که از لیگ نوزدهم بعد از جدایی گابریل کالدرون هدایت سرخ پوشان را بر عهده گرفته است در چهارمین فصل حضور خود با پرسپولیس در لیگ برتر موفق شده است با این تیم در پایان فصل از مرز 60 امتیاز عبور کند.

سرخ پوشان که در لیگ نوزدهم و بیستم با این سرمربی موفق به کسب 67 امتیاز شدند و در پایان به عنوان قهرمان جام را بالای سر ببرند حالا این فرصت را دارند با پیروزی در دو بازی پایانی خود در لیگ بیست و دوم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، با ثبت 66 امتیاز در پایان رقابت های لیگ یک رکورد جدید دیگری را به نام خود به ثبت برسانند.

دیدگاه‌ها