کد خبر : 1936327 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 12:32 | 10.8K بازدید | 11 دیدگاه

شرمنده هستم و ممنون

کمالوند: در پایان فصل خیبر را ترک می‌کنم

سرمربی تیم خیبر خرم آباد اعلام کرد که در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول صندلی خود را ترک خواهد کرد.

کمالوند: در پایان فصل خیبر را ترک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در اواخر فصل گذشته لیگ دسته اول فراز کمالوند را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و امسال بر خلاف سال قبل که ریخت و پاش زیادی داشتند با یک بودجه معقول تیم خوبی را بستند و راهی مسابقات کردند. آن‌ها در طول فصل یکی از مدعیان اصلی صعود به دسته اول محسوب می‌شدند.

شاگردان کمالوند امسال بازی‌های مهمی را پیروز شدند و در برخی بازی‌هایی که انتظارش نمی‌رفت نتیجه لازم را نگرفتند و حالا با 45 امتیاز و 6 امتیاز کمتر نسبت به تیم دوم دارند. آن‌ها هنوز روی کاغذ برای صعود به لیگ برتر شانس  دارند اما باید در سه هفته پایانی شانس هم یارشان باشد.

در چنین شرایطی اما فراز کمالوند قصد ترک خرم آباد را کرده است. این سرمربی باتجربه که دوست داشت بعد از استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز چهارمین صعود به لیگ برتر را با خیبر جشن بگیرد به خبرنگار ما گفت: بسیار خوشحالم که بعد از سال‌ها در تیمی کار کردم که متعلق به زادگاهم است. خیلی جنگیدیم که بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را در پایان این فصل بگیریم اما به دلایل مختلفی شانس مان اندک شده است. ما امسال بدشانسی‌هایی آوردیم که در طول دوران مربیگری‌ام ندیده بودم. دنبال توجیه نیستم اما اغراق نیست اگر بگویم در همه مسابقات 4، 5 فرصت گلزنی عالی را از دست دادیم. به هر حال این هم قسمت ما بوده و به فال نیک می‌گیرم.

او ادامه داد: از همه بازیکنان با شرف و توانمند خیبر تشکر می‌کنم که سر سوزنی کم نکذاشتند و با تمام توان بازی کردند و از کادرفنی ‌و سرپرستی هم که همیشه در هر شرایطی مددکار من بودند، سپاسگزارم. دوست داشتم با صعود خیبر به لیگ برتر یک دلخوشی برای مردم لرستان ایجاد کنیم که متاسفانه با وجود شانس اندک در هفته‌های پایانی بعید است در این امر موفق باشیم و شرمنده هواداران خوبمان هستیم.

سرمربی خیبر همچنین گفت: قرارداد من در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و شرایط برای ادامه همکاری وجود ندارد، همسر من استاد دانشگاه است و در فصل گذشته نیز ایشان مجبور شد که یک سال از دانشگاه مرخصی بگیرد و با توجه به اینکه تمرینات خیبر قرار است در فصل آینده در خرم‌آباد برگزار شود، امکان ادامه همکاری برایم برای فصل جدید میسر نیست. برای مجموعه بزرگ و مستقل خیبر آرزوی موفقیت دارم و از مردم خوب لرستان و مدیران باشگاه به خاطر اینکه به هدف بزرگمان یعنی صعود به لیگ برتر نرسیدیم، عذرخواهی می‌کنم.

کمالوند افزود: دوست داشتم این مساله را زودتر از پایان فصل اعلام کنم تا دست مدیران محترم باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید باز باشد و فرصت کافی در اختیارشان باشد. سه بازی آخر لیگ یک حتی در صورتی که این تیم به لیگ برتر هم صعود کند،‌ آخرین روزهای فعالیتم در خیبر است.

سرمربی باتجربه فوتبال ایران صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: در دوران فعالیتم در خیبر خرم‌آباد یک دوست عزیز پیدا کردم که در کل مدت همکاری برادرانه حامی من و مجموعه تیم بود؛ آقای دکتر عبدی مالک محترم خیبر که واقعا دلسوزانه برای این تیم زحمت می‌کشد. ایشان از جیب شخصی خود برای سرپا ماندن نماینده لرستان تلاش می‌کند که باید زحماتش را قدردان باشیم. دوستی و کار کردن با ایشان برای من افتخار است و شک ندارم با درایتی که دارند، صد درصد این تیم فصل آینده به لیگ برتر صعود خواهد کرد. در کنار ایشان آقای ناصر مدیرعامل باشگاه هم رفیق بسیار با محبت و صادقی بود که از صمیم قلب هم از ایشان هم نهایت تشکر را دارم و در ادامه راه برای این دوستان خوبم و مجموعه خیبر آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

دیدگاه‌ها