کد خبر : 1936479 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 09:00 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

یک موقعیت هم ندادیم و ۳ امتیاز گرفتیم؛

جعفری: منتظر یک بازی پُرهوادار هستیم

دروازه‌بان جوان ذوب‌آهن دو کلین‌شیت متوالی را با حضورش در ترکیب این تیم داشته است.

جعفری: منتظر یک بازی پُرهوادار هستیم

به گزارش "ورزش سه"، پارسا جعفری با اشاره به پیروزی ذوب‌آهن مقابل فولاد عنوان کرد: فولاد نتایج خوبی با آقای منصوریان گرفته بود، اما خدا را شکر خوب بازی کردیم. فکر می‌کنم یک موقعیت هم به فولاد ندادیم. نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم. 

او در خصوص بسته ماندن دروازه‌اش ابراز کرد: عملکرد همه بچه‌ها بود. روزی که دفاع خیلی خوب بود و توپی سمت من نیامد و توانستیم دروازه را بسته نگه داریم. کار گروهی است و اگر همه خوب کار کنند، تیم گل نمی‌خورد. بازی قبل هم همین اتفاق افتاد. 

این گلر که ۵ بار در این فصل به میدان رفته عنوان کرد: ما زیر نظر آقای اینانلو هستیم و مربی بسیار خوبی در لیگ ما است و اینکه همه گلرهایش را به آمادگی ۱۰۰ درصد می‌رساند. رقابت کار را جذاب‌تر می‌کند و من هم از این قضیه استقبال می‌کنم. 

دروازه‌بان ذوب در مورد آمار خوبشان در بازی‌های خانگی گفت: حضور هواداران خیلی به تیم کمک کرد و‌ شرایط میزبانی متفاوت است و ما در خانه روحیه بهتری داریم و اکثر امتیازات را در خانه نگه داشتیم.

جعفری در مورد حساسیت دیدار آینده ذوب مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی در آبادان است و قطعا هوادار زیادی می‌آید. از زمانی که آقای ویسی آمده شرایط‌شان خیلی بهتر شده است. ما هم تمام امتیازات را می خواهیم تا جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم. ما هم با تدابیر آقای تارتار با برنامه جلو می رویم تا بهترین نتیجه را برای ذوب بگیریم و‌ دل مردم اصفهان را شاد کنیم. از بچه‌های تیم و مربیان تشکر می‌کنم. دوست دارم همیشه ذوب‌آهن را در اوج ببینم.

دیدگاه‌ها