کد خبر : 1936588 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 16:18 | 17.5K بازدید | 19 دیدگاه

لیونل اسکالونی: برایم مهم نیست مسی کجا بازی می‌کند

لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، گفت اهمیت نمی‌دهد لیونل مسی در چه باشگاهی بازی می‌کند؛ فقط مهم این است که او خوشحال باشد.

لیونل اسکالونی: برایم مهم نیست مسی کجا بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود مسی با الهلال بر سر قراردادی 522 میلیون پوندی به توافق رسیده و برای ادامه بازی به عربستان خواهد رفت. در مقابل، پدر و مدیربرنامه‌های مسی تاکید کرده با هیچ باشگاهی توافق نکرده‌اند و تا پایان فصل هیچ قراردادی نخواهند بست.

اسکالونی که توانست آرژانتین را بعد از 36 سال قهرمان جام جهانی کند، در واکنش به این اخبار گفت: «بگذارید به هرجا که با هم‌تیمی‌هایش و هواداران باشگاه راحت است، برود. تا وقتی او موقع پیوستن به ما خوشحال باشد، این مسئله روی ما به عنوان تیم ملی تاثیر نخواهد گذاشت. ما فقط می‌خواهیم او خوشحال باشد.»

هنوز به طور قطع نمی‌توان گفت مقصد بعدی مسی کجا است. خورخه مسی، پدر او، شایعه توافق 522 میلیون پوندی با الهلال را تکذیب کرده است: «مطلقا هیچ توافقی با هیچ باشگاهی برای فصل بعد نشده است. قبل از اینکه لیونل فصل را با پی‌اس‌جی تمام کند، هیچ تصمیمی گرفته نخواهد شد.»

1873548

او همچنین گفت: «به محض اینکه فصل تمام شد، زمان برای تحلیل شرایط و بررسی هرچیزی که در پیش است، و سپس تصمیم‌گیری وجود خواهد داشت.»

خورخه مسی تاکید کرد: «همیشه شایعه وجود دارد و خیلی‌ها از اسم لیونل استفاده می‌کنند تا انگشت‌نما شوند، ولی حقیقت فقط یک چیز است و ما می‌توانیم اطمینان بدهیم که هیچ خبری با هیچکسی نیست.»

دیدگاه‌ها