کد خبر : 1936724 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 11:59 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

جیمی واردی:

سقوط نکردن مهم‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است

جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، می‌گوید فرار این تیم از سقوط به دسته پایین‎‌تر دستاوردی بزرگ‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است.

سقوط نکردن مهم‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، لستر فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و حالا در حالی که تنها سه بازی به پایان فصل باقی مانده در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 

رقابت برای ادامه حضور در لیگ برتر انگلیس در فصل آینده بین لستر، لیدز، اورتون و ناتینگهام فارست با نهایت حساسیت جذابیت در جریان است و باعث شده که رقابت در پایین جدول از جذابیت بسیاری برخوردار باشد. 

واردی که از زمان صعود آنها به لیگ برتر در سال 2014 همراه این تیم بوده و نقشی کلیدی را در قهرمانی معجزه‌آسای لستر در سال 2016 ایفا کرده بود معتقد است که ماموریت این تیم برای فرار از سقوط در این فصل حتی از قهرمانی هم مهم‌تر است. 

1676468

او در این باره به تاک اسپورت گفت: «من فکر می‌کنم در حال حاضر چنین اتفاقی می‌تواند بزرگترین دستاورد ما باشد. می‌خواهم بگویم این موضوع تا این حد برای ما مهم است. چنین کاری سخت و دشوار است و من فکر نمی‌کنم که حتی آسیب دیدن کلمه سنگینی برای توصیف احساسی که من در حال حاضر دارم باشد. 

با وجود تمام فراز و نشیب‌ها و شرایط متفاوتی که در طول دوران حضورم در این باشگاه دیدم، هرگز نمی‌خواستم خودمان را در این شرایط ببینم که حالا در آن قرار داریم و پذیرش آن برایم دشوار است. ما کار زیادی از دستمان برنمی‌آید. نمی‌توانم نتایج دیدارهای قبل را عوض کنیم و باید از این سه بازی باقی مانده نهایت استفاده را ببریم و بیشترین امتیاز ممکن را به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها