کد خبر : 1936749 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 14:45 | 6.7K بازدید | 21 دیدگاه

مازیار و حسین‌خانی: کاش یک سال پیش بود!

آخرین مسابقه خانگی ملوان در لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری در شرایطی برگزار خواهد شد که حریفی آشنا انتظار آنها را می‌کشد.

مازیار و حسین‌خانی: کاش یک سال پیش بود!

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در شرایطی میزبان مس کرمان خواهد بود که دو تیم سال گذشته دست در دست هم به لیگ برتر صعود کرده بودند.

هدایت دو تیم به عهده دو هافبک دفاعی معروف در فوتبال ایران بود که به نوعی سمبل‌های فوتبال شهر خود نیز هستند، از این رو ارتباط خوبی هم میان آنها وجود داشت که در بازی سال گذشته که با حضور دو تیم صعودکننده به لیگ برگزار شد، مشهود بود. آن بازی در کرمان انجام می‌شد و یک سال بعد انزلی میزبان نبرد مشابهی است که هر نتیجه‌ای در آن تاثیر زیادی در آینده چینش رقابت‌ها لیگ برتر در فصل آینده دارد.

مسی‌ها که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند پس از شکست سه بر یک مقابل تراکتور و اوج‌گیری نفت آبادان به حداقل یک امتیاز یا پیروزی در این مسابقه احتیاجی بیش از گذشته دارند و به نوعی این آخرین امید قطعی آنها برای بقا در مسابقات لیگ محسوب می‌شود.

1873946

در طرف مقابل هم ملوان بعد از شکست خانگی چهار بر صفر مقابل مس رفسنجان به هیچ وجه نمی‌خواهد که آخرین باری خانگی فصلش را با نتیجه‌ای ترک کند که برای آنها شرمساری به ارمغان بیاورد؛ بنابراین در ورای در آغوش کشیدن‌های پارسال، سرمربیان دو تیم به چیزی جز پیروزی مقابل یکدیگر فکر نخواهند کرد. مسابقه‌ای که از ساعت شش بعدازظهر فردا آغاز می‌شود و تا به پایان برسد، دل در دل میلیون‌ها کرمانی، انزلی‌چی و البته آبادانی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها