کد خبر : 1936779 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 16:37 | 20.4K بازدید | 19 دیدگاه

شور و حالی که از بین نمی‌رود

مُشت‌های گره‌کرده به ساپینتو رسید (عکس)

ریکاردو ساپینتو با روحیه خوب تیمش را برای مسابقه حساس با مس رفسنجان آماده می‌کند.

مُشت‌های گره‌کرده به ساپینتو رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه استقلال نسبت به سپاهان و پرسپولیس از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار است، اما آبی‌ها ماموریت یافته‌اند تا با تمام توان در دو بازی آخر خود به میدان بروند.

استقلال عصر روز جمعه در یک بازی حساس مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد. حریف استقلال تیمی است که برای خود شانس کسب عنوان چهارمی و سهمیه آسیایی قائل است و به همین خاطر آبی‌پوشان کار سختی در این دیدار خواهند داشت.

1874038

در این شرایط ریکاردو ساپینتو با وجود نتایج اخیر تیمش که راضی‌کننده نبوده، سعی دارد بازیکنان را از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار بدهد. او که همواره در تمرینات استقلال با شور و حال ویژه‌ای حضور داشت، بعد از شکست در دربی کمی از آن شرایط روحی مناسب فاصله گرفت، اما در تمرین امروز مشخص شد که روحیه خوب و بالای ساپینتو از بین نمی‌رود و او در هر شرایطی به آینده امیدوار است.

ساپینتو در تمرین امروز استقلال خودش هم کنار بازیکنان پا به توپ شد و حتی بعد از موفقیت تیمی که در آن حضور داشت، مُشت گره کرد. حرکات ساپینتو بسیار مورد توجه بازیکنان استقلال قرار گرفت و باعث شد آخرین تمرین آبی‌پوشان قبل از مصاف با مس رفسنجان با شادابی برگزار شود.

دیدگاه‌ها