کد خبر : 1936832 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:21 | 29.2K بازدید | 16 دیدگاه

امباپه: اکیپ دروغ می‌گوید!

کیلیان امباپه ادعای نشریه اکیپ درباره دخالت او برای رفع بحران در تیم ملی امید فرانسه در ماه رمضان را تکذیب کرد.

امباپه: اکیپ دروغ می‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، امسال در جریان ماه رمضان نحوه برخورد با فوتبالیست‌های روزه‌دار در فرانسه خبرساز شد و تنش‌های زیادی به وجود آورد. از جمله موارد تنش‌زا می‌توان به دستور فدراسیون فوتبال این کشور مبنی بر ممنوعیت قطع مسابقات برای افطار بازیکنان روزه‌دار اشاره کرد.

امروز نشریه اکیپ گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد این تنش‌ها در جریان وقفه رقابت‌های باشگاهی در فیفادی ماه مارس هم وجود داشته است. بر اساس این گزارش بازیکنان مسلمان تیم ملی امید فرانسه از برخورد مدیران فدراسیون فوتبال این کشور عصبانی بوده و حتی تهدید به اعتصاب کرده بودند. این گزارش می‌گوید فدراسیون فرانسه در نهایت از کیلیان امباپه می‌خواهد با حضور در اردوی تیم ملی امید بازیکنان مسلمان را راضی کند و در نهایت بحران با حضور امباپه به پایان می‌رسد.

1874146

در گزارش اکیپ اشاره شده که کیلیان امباپه بعد از خداحافظی چند ستاره بزرگ تیم ملی فرانسه از جمله هوگو لوریس و رافائل واران با تیم ملی به رهبر اول خروس‌ها تبدیل شده است و فدراسیون این کشور به همین علت از او خواسته تا برای رفع بحران پا در میانی کند.  

اما کیلیان امباپه بعد از انتشار این گزارش ادعاهای اکیپ را تکذیب کرد. او در حساب توییتر خود نوشت:" ادعاهای نشریه اکیپ دروغ است. کذب محض. من در این موضوع اصلا وارد نشدم."

کاپیتان تیم ملی فرانسه در ادامه نوشت: "خواهش می‌‌کنم در چنین ادعاهایی از اسم من استفاده نکنید و وقتی از منابع‌تان خبری می‌رسد چند بار چک کنید. عصر به خیر."

1874147

دیدگاه‌ها