کد خبر : 1936943 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 13:28 | 19.2K بازدید | 24 دیدگاه

راهکار کاناوارو برای توقف وینیسیوس: دعا کنید!

فابیو کاناوارو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است که به هیچ وجه نمی‌توان وینیسیوس جونیور را متوقف کرد.

راهکار کاناوارو برای توقف وینیسیوس: دعا کنید!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش وینیسیوس در ترکیب رئال مادرید تحسین بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است. 

این بازیکن نقشی کلیدی در صعود رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرده و تک گل این تیم را در این مرحله در دیدار برابر منچسترسیتی به ثمر رسانده است. 

کاناوارو که سابقه قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی ایتالیا دارد و پیراهن رئال مادرید را هم به تن داشته معتقد است که این بازیکن را نمی‌توان به هیچ شکلی متوقف کرد. 

او در گفت‌وگو با روزنامه آ.اس در این باره اظهار داشت: «وینیسیوس توقف‌ناپذیر است. وقتی بازیکنی با این سرعت مقابل شما قرار دارد، تنها کاری که باید بکنید این است که دعا کنید. تنها راه متوقف کردن او این است که یکی از بازیکنان دیگر به کمک مدافع روبرو بیاید چون اگر این اتفاق رخ ندهد، شرایط تک به تک می‌شود و او در دریبل زدن واقعا باورنکردنی است.»

1873503

این مدافع سابق رئال درباره بازی این تیم برابر سیتی گفت: «بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند و در نهایت بازی مساوی شد تا همه چیز در ورزشگاه اتحاد مشخص شود. با توجه به شناختی که من از رئال دارم، اطمینان دارم که آنها برای پیروزی به منچستر خواهند رفت و تمامی سلاح‌هایی که در اختیار دارند را به کار خواهند گرفت.»

کاناوارو درباره شرایط رئال در چند هفته اخیر اضافه کرد: «با توجه به اینکه آنها امتیازات زیادی از دست داده‌اند و در کورس قهرمانی از بارسلونا عقب افتاده‌اند، باید بگویم که انتظار نداشتم به نیمه نهایی برسند، اما ما درباره رئال حرف می‌زنیم. در لیگ شرایط برای آنها خوب پیش نرفت و آنها تمامی تمرکزشان را روی لیگ قهرمانان گذاشتند. نباید خودمان را گول بزنیم، لیگ قهرمانان همیشه مهم‌تر از لیگ است.»

دیدگاه‌ها