کد خبر : 1937029 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 19:12 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

گالتیه: مسی فردا در ترکیب اصلی پی‌اس‌جی است

کریستف گالتیه در نشست خبری امروز خود اعلام کرد لیونل مسی در بازی فردا با آژاکسیو در ترکیب ثابت پی‌اس‌جی خواهد بود.

گالتیه: مسی فردا در ترکیب اصلی پی‌اس‌جی است

به گزارش "ورزش سه"، مربی فرانسوی پی‌اس‌جی گفت با مسی حرف زده و به این نتیجه رسیده که از نظر روحی و روانی آماده است تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد.
گالتیه گفت: «سه‌شنبه با مسی درباره برگشتنش حرف زدم تا ببینم از نظر ذهنی در چه شرایطی قرار دارد. خیلی آرام بود، و به این نتیجه رسیدم که برای بازی خیلی انگیزه دارد و مصمم است تا یک جام دیگر ببرد. بله، او فردا در ترکیب اصلی خواهد بود.»

ستاره آرژانتینی از سه‌شنبه به تمرین گروهی پی‌اس‌جی برگشت و امروز هم در تمرین شرکت داشت. او قبلا به دلیل سفر بی‌اجازه به عربستان دو هفته تعلیق شده بود اما بعد از اینکه رسما عذرخواهی کرد، دوشنبه و موقع ریکاوری بقیه بازیکنان به تمرین انفرادی برگشت و سه‌شنبه کنار بقیه تمرین کرد.

1874466

با وجود بازگشت به تمرین، هنوز هم انتظار می‌رود مسی در تابستان از پاریس برود، اگرچه آینده او مبهم است. روزنامه ورزشی اکیپ، چاپ فرانسه، گزارش کرده او با الهلال به توافق شفاهی دست یافته است.

گالتیه همچنین گفت، دو سیستم مختلف بازی را در تمرینات پیاده کرده است. از او پرسیده شد، آیا سیستم بازی تیم را تغییر می‌دهد تا مسی را در ترکیب جا دهد؟ او جواب داد: «بله، به این فکر کرده‌ام. روی دو تا سیستم بازی کار کرده‌ایم که یکی از آنها شامل سه مهاجم است.» به این ترتیب احتمال دارد در دیدار فردا، مسی، کیلیان امباپه و هوگو اکیتیکه مثلث هجومی پاریس را تشکیل دهند.

دیدگاه‌ها