کد خبر : 1937127 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 06:30 | 52.2K بازدید | 15 دیدگاه

یک سپاهانی سابق که ستاره پرسپولیس است

میلاد سرلک این روزها نمایش کم نقصی در ترکیب سرخپوشان به نمایش می‌گذارد.

یک سپاهانی سابق که ستاره پرسپولیس است

به گزارش ورزش سه، میلاد سرلک پس از غیبت در دیدار برابر پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، در تقابل سرخپوشان با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و نهم در‌ ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در کنار سروش رفیعی به میدان رفت.

این بازیکن اگرچه گل یا پاس گلی به نام خود ثبت نکرد اما نقش موثری در کنترل نبض بازی داشت و با عملکرد خوب خود در میانه زمین باعث شد تا سایر هم‌تیمی‌هایش نمایش بهتری به اجرا بگذارند.

سرلک در لیگ بیست و دوم در ۲۵ دیدار برای سرخپوشان به میدان رفته و با وجود اینکه تنها یک‌بار در هفته سوم لیگ برتر موفق به گلزنی شده اما عملکرد درخشانی در میانه زمین داشته و توانسته خود را به یکی از مهره‌های مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی تبدیل کند.

این بازیکن در دیدار حساس سرخپوشان در هفته پایانی نیز نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت و عملکرد خوب او در میانه زمین و کنترل بازی توسط او می‌تواند پرسپولیس را به عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم برساند.

نکته جالب اینکه سرلک در شرایطی در ترکیب سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند که پیش از این به مدت پنج سال پیراهن سپاهان را بر تن کرده و حالا باید برای کنار زدن تیم سابق خود از کورس قهرمانی تلاش کند.

دیدگاه‌ها