کد خبر : 1937129 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 08:00 | 43K بازدید | 64 دیدگاه

دومین شب تلخ زندگی ورزشی محسن فروزان(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر امیدوار است بازی مقابل پرسپولیس را هرچه زودتر از ذهن خود پاک کند.

دومین شب تلخ زندگی ورزشی محسن فروزان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان دو هفته پس از دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس که نتوانست صعود به نیمه نهایی را همراه با گل‌گهر سیرجان تجربه کند، امیدوار بود در لیگ برتر از سرخ‌پوشان انتقام بگیرند و سد راه قهرمانی این تیم شوند که این اتفاق نیفتاد و برعکس شکست سنگین درانتظارشان بود.

فروزان که همیشه دیدارهای خاص و خاطره انگیزی مقابل پرسپولیس داشته و یکبار با درخشش در ترکیب راه‌آهن تهران سد راه قهرمانی سرخ‌پوشان شده بود، حالا هم امید زیادی داشت با گل‌گهر سیرجان چنین شرایطی را تجربه کند، اما نمایش فوق‌العاده شاگردان یحیی گل‌محمدی و به‌ویژه مهدی ترابی کاری کرد تا یک خاطره تلخ برای این گلر در یادش بماند.

1874728

این دروازه‌بان که در آذرماه سال ۹۶ همراه با پارس جنوبی جم مقابل پرسپولیس قرار گرفته و پنالتی به دست آمده برای تیمش در جریان مسابقه را از دست داده و در نهایت شکست یک بر صفر را برابر سرخ‌پوشان تجربه کرده بود، حالا پس از حدود پنج سال و نیم دوباره اتفاق تلخی را در همین جدال تجربه کرد.

محسن فروزان پس از تجربه تلخ از دست دادن پنالتی همراه با پارس جنوبی، دومین شب تلخ زندگی ورزشی خود را جمعه شب پس از دریافت چهار گل برابر پرسپولیس داشت و با ناراحتی شدید زمین ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها