کد خبر : 1937227 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 16:05 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

ترن هوایی لستر: از قهرمانی در لیگ برتر تا آستانه سقوط

لسترسیتی با قهرمانی در لیگ برتر در فصل 2015/16 یکی از بزرگ‌ترین معجزات تاریخ فوتبال را رقم زد.

ترن هوایی لستر: از قهرمانی در لیگ برتر تا آستانه سقوط

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق تنها یک سال پس از اجتناب از سقوط به چمپیونشیپ رخ داد، زیرا کلودیو رانیری گروهی از بازیکنان مانند جیمی واردی، کاسپر اشمایکل و انگولو کانته را گرد هم آورد که تیم را به این افتخار بزرگ رساندند.

1872983

تنها دو بازمانده از آن تیم قهرمان
پس از جدایی اشمایکل و مارک آلبرایتون، واردی و دنیل آمارتی تنها دو بازیکن از تیم قهرمانی هستند که در ترکیب باقی مانده‌اند.

گری لینه‌کر در اوایل این ماه به تاک اسپورت گفت: "من بسیار، بسیار، بسیار امیدوار هستم، اما بدیهی است که این روزها بسیار اعصاب خردکن است. فکر می‌کنم شانس لستر 50-50  است. آنها حداقل به 4 امتیاز نیاز دارند، اما نمی‌دانم که آیا آنها این امتیاز را کسب خواهند کرد یا خیر. آنها فقط یک بازی را بعد از جام جهانی تا امروز برده‌اند و این مایه نگرانی است. من امروز در لستر بودم و این شهر عصبی است."

1840897

اما اوضاع از آن زمان نیز بدتر شده است، زیرا فولام روز دوشنبه 5-3 لستر را شکست داد. لینه‌کر در توییتر نوشت: "بهشت بخیر! لستر در حال سقوط است."

روباه‌ها اخیرا برندن راجرز را که تحت هدایت لستر قهرمان جام حذفی در سال 2021 شد، اخراج و دین اسمیت را جایگزین او کردند. آنها اکنون چند هفته خوفناک را پیش رو دارند زیرا قصد دارند از سقوط به سطح دوم لیگ انگلیس اجتناب کنند.

دیدگاه‌ها