کد خبر : 1937251 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:43 | 12.7K بازدید | 22 دیدگاه

سکوت کامل الهلال درباره پروژه بزرگ

رئیس الهلال: از من درباره مسی نپرسید!

رئیس باشگاه عربستانی الهلال به شایعات گسترده درباره پیوستن لیونل مسی به این باشگاه در تابستان پیش رو واکنش نشان داد.

رئیس الهلال: از من درباره مسی نپرسید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی و قهرمان جام جهانی، با باشگاهش پاری سن ژرمن در تابستان جاری به پایان می‌رسد و همانطور که انتظار می‌رفت با نزدیک شدن به شروع تابستان موجی بزرگ از شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او آغاز شده است.

یکی از پرتکرار‌ترین شایعات درباره آینده مسی انتقال او به باشگاه الهلال عربستان بوده است. این شایعه زمانی پررنگ‌تر شد که ستاره آرژانتینی به همراه خانواده‌اش در سفری غیرمنتظره راهی عربستان سعودی شد. این سفر مسی پاری سن ژرمن را به شدت خشمگین کرد و باعث شد پاریسی‌ها لئو را دو هفته به حالت تعلیق درآورده و حضور او در تمرینات را ممنوع کنند. در نهایت با عذرخواهی مسی و رفع این محرومیت او توسط باشگاه اوضاع ظاهرا به شرایط عادی برگشت اما شایعات درباره انتقال او به عربستان همچنان از ارزش خبری قابل توجهی برخوردار است.

1873063

امروز در رسانه‌های عربی گزارش‌هایی منتشر شده که از واکنش رئیس باشگاه الهلال، فهد بن نافل، به این شایعات خبر می‌دهد. بن نافل البته از پاسخ قطعی طفره می‌رود. به نظر می‌رسد رئیس الهلال نمی‌خواهد صحبت‌های او در تلاش‌های باشگاهش برای جلب رضایت مسی و پی‌اس‌جی خللی ایجاد کند.

فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، در مقابل اصرار خبرنگاران که از او می‌خواستند درباره انتقال مسی به تیمش اظهارنظر کند گفت: "از من درباره مسی نپرسید. من درباره این پرونده هیچ حرفی نخوهم زد. اگر موضوعی باشد که ارزش مطرح کردن داشته باشد ما آن را به صورت رسمی در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم."

1874903

رئیس باشگاه الهلال دیشب و بعد از پیروزی تیمش مقابل الوحده و قهرمانی در جام حذفی عربستان با سوالات خبرنگاران درباره مسی مواجه شد. او ترجیح داد به جای مسی درباره قهرمانی الهلال در جام حذفی صحبت کند و گفت: "این قهرمانی را به همه هواداران الهلال تبریک می‌گویم. فصل خیلی سختی بود. در رقابت‌های زیادی حضور داشتیم و فشار مسابقات را به شدت احساس کردیم."

خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های لئو، پیش از این به شایعات درباره موافقت ستاره آرژانتینی با انتقال به الهلال واکنش نشان داده و گفته بود او تا این لحظه درباره آینده‌اش نه با باشگاهی به توافق رسیده و نه چیزی را امضا کرده است. این در حالی است که سه‌شنبه هفته گذشته آژانس فرانس‌پرس مدعی شد که انتقال مسی به الهلال عملا قطعی شده است. این خبرگزاری مدعی شد که مسی با الهلال به موافقت اصولی رسیده و تنها کار روی برخی جزئیات باقی مانده که بعد از حل و فصل آنها قرارداد او با باشگاه عربستانی امضا خواهد شد.

1873216

دیدگاه‌ها