کد خبر : 1937491 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 20:32 | 19.3K بازدید | 31 دیدگاه

حریفان‌ بهانه‌گیری می‌کنند

پیوس: پرسپولیسی‌ها مقابل نساجی غافلگیر نشوند

آقای گل محبوب پرسپولیسی‌ها با اشاره به شرایط سخت این تیم در جدال با نساجی، مدعی‌ است آنها باید مراقب باشند در قائمشهر غافلگیر نشوند.

پیوس: پرسپولیسی‌ها مقابل نساجی غافلگیر نشوند

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با ورزش سه، با اشاره به اینکه عملکرد پر‌سپولیس از ابتدای سال عالی بوده گفت: خوشحالم که پر‌سپولیس توانست با نتایج خوب در چند بازی آخر به صدر جدول برگردد و الان شانس نخست قهرمانی باشد. واقعا عملکرد تیم خیره کننده بوده و این نشان می‌دهد گل‌محمدی چه تیم خوبی ساخته که با این میزان قدرت و تمرکز در همه بازی‌ها پیروز شدند.

او ادامه داد: بعد از شکست مقابل سپاهان کمتر کسی فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند به بازی‌ها برگردد و دوباره صدرنشین شود و این از درایت و توانایی فنی کادر فنی است. من همیشه از یحیی تعریف کردم و باز هم می‌گویم که او بهترین مربی برای پر‌سپولیس است. به نظر من پیشکسوتان هم در این فصل پشت یحیی و تیمش بودند و یک اتحاد زیبا و جالب را بین پر‌سپولیسی‌ها شاهد بودیم.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس درباره دیدار هفته آخر این تیم مقابل نساجی گفت: نساجی تیم خوبی است که همیشه در ورزشگاه خانگی خودش و با حضور تماشاگران پرشورش خطرناک بوده؛ بنابراین بازی آسانی برای پر‌سپولیس نخواهد بود و به نظر من بازیکنان پرسپولیس باید خیلی هوشیار باشند که در این بازی غافلگیر نشوند. هنوز چیزی تمام نشده و وقتی قهرمانی به هفته آخر لیگ می‌کشد یعنی شما باید با تمام وجود بجنگید تا جام به دست بیاید. امیدوارم کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با تجربه بالایی که دارند فضای این بازی را مدیریت کنند و بتوانند با یک برد شیرین قهرمانی را هم به هواداران هدیه کنند.

1690791

پیوس درباره صحبت‌ها و کنایه‌هایی که اعضای تیم‌های دیگر مثل سپاهان و استقلال به صدرنشینی پر‌سپولیس زده‌اند، گفت: این خیلی بد است که بعضی تیم‌ها به محض اینکه شرایط جدول به ضررشان می‌شود شروع به بهانه‌گیری و ایراد گرفتن از زمین و زمان می‌کنند. چطور آن موقعی که خودشان صدرنشین بودند هیچ مشکلی در داوری و برنامه‌ریزی لیگ نبود اما الان همه چیز بد شده؟ من صحبت‌های بازیکن سپاهان که از قضا ملی‌پوش هم هست را شنیدم و فقط تاسف خوردم. این نشان می‌دهد چقدر با تفکر حرفه‌ای فاصله داریم. اتفاقا من در رسانه‌ها دیدم که در بازی آخر سپاهان این تیم از بحث داوری سود برده بود و مربیان و بازیکنان پیکان خیلی شاکی بودند. من احساس می‌کنم تیم‌هایی که پایین‌تر از پر‌سپولیس هستند فقط دوست دارند با بردن فضا به مسائل خارج از زمین شرایط را به نفع خودشان عوض کنند در صورتی که پر‌سپولیس با قدرت فوتبالی و نتایج عالی به اینجا رسیده و هیچ موضوعی نمی‌تواند در موفقیت پر‌سپولیس خللی وارد کند.

سرمربی تیم داماش گیلان همچنین درباره شرایط تیمش گفت: خوشبختانه از زمانی که ما به تیم اضافه شدیم نتایج خوبی کسب شده و از پنج بازی چهار برد و یک مساوی به دست آوردیم. خدا را شکر تیم روند خوبی دارد و با ادامه همین شرایط می‌توانیم به پلی‌آف برسیم و امید به صعود هم داریم.

دیدگاه‌ها