کد خبر : 1937629 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 14:54 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

اقدام عجیب لستر: بهترین بازیکن نداریم، همه جریمه!

باشگاه لستر برنامه انتخاب بهترین بازیکن فصل را لغو کرد و قصد دارد حقوق بازیکنانش را نصف کند.

اقدام عجیب لستر: بهترین بازیکن نداریم، همه جریمه!

به گزارش "ورزش سه"، لستر در رده نوزدهم لیگ برتر ایستاده و دو امتیاز تا فرار از منطقه سقوط فاصله دارد. با توجه به اینکه خطر سقوط واقعی و نزدیک است، مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند اقدامات احتیاطی و سخت‌گیرانه‌ای اعمال کنند.

بحران چنان قهرمان سال 2016 را در بر گرفته که مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که برگزاری مهمانی و جشن پایان فصل و انتخاب برترین بازیکن اقدام نامناسبی است و این برنامه را لغو کردند. قرار بود این مراسم هفته آینده برگزار شود، ولی باشگاه ترجیح داده تمرکز تیم روی فرار از سقوط باشد.

1875652

روزنامه تلگراف، چاپ انگلیس، همچنین گزارش کرد، در صورت سقوط قرار است پنجاه درصد از حقوق بازیکنان تیم کاسته شود؛ چرا که درآمد باشگاه‌ها در چمپیونشیپ (دسته دوم) به شدت کاهش پیدا می‌کند و روال عادی در قراردادهای لیگ برتر این است که در صورت سقوط تیم، دستمزد بازیکنان کاهش پیدا کند.

همچنین با وجود اینکه قهرمان سابق لیگ، همچنان بخت بقا در این مسابقات را دارد، استعدادیاب‌های باشگاه مشغول جستجو برای پیدا کردن بازیکنان مناسب برای چمپیونشیپ هستند و عملکرد بازیکنان جوان خوش‌آتیه در دسته دوم را زیر نظر گرفته‌اند.

لستر امروز در لیگ برتر میزبان لیورپول است.

دیدگاه‌ها