کد خبر : 1937760 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 10:50 | 27.7K بازدید | 11 دیدگاه

جیمی کاراگر:

تا به حال بازیکنی شبیه به الکساندر آرنولد ندیدیم!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، پس از درخشش ترنت الکساندر آرنولد در ترکیب این تیم از او تمجید کرد.

تا به حال بازیکنی شبیه به الکساندر آرنولد ندیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

الکساندر آرنولد موفق شد گل سوم تیمش را در این بازی روی پاس گل محمد صلاح وارد دروازه حریف کند و نقش موثری هم در پیروزی لیورپول در این دیدار ایفا کرد تا نشان دهد بار دیگر در حال بازگشت به روزهای اوج است. 

کاراگر پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت درباره درخشش این بازیکن اظهار داشت: «من بازیکنی را می‌بینم که انرژی‌اش کاملا برگشته است. گاهی بازیکنان مورد سوال و تردید قرار می‎‌گیرند و بعضی از هواداران این سوال را مطرح می‌کنند که آیا او با تمام وجودش تلاش می‌کند؟ 

1875838

من فکر می‌کنم گاهی نتایج خوب پیش نمی‌رود و همه در تیم از نظر روحی و ذهنی کمی افت می‌‎کنند اما باید به زبان بدن هم توجه کرد تا متوجه بعضی از شرایط شد. الکساندر آرنولد بازیکنی است که واقعا شبیه به او را تا به حال ندیدیم! او در حال حاضر از این که در خط میانی بازی می‌کند بسیار خوشحال است و انرژی زیادی دارد. 

انگار که این شرایط باعث شده او جانی تازه بگیرد و از نظر من همه چیز برای او عالی به نظر می‌رسد. او در حال طی کردن تحولی بزرگ است و این موضوع در آمارهایش هم مشخص است. اما از نظر تماشای کلی بازی او باید گفت که بار دیگر انرژی جدیدی گرفته است.»

دیدگاه‌ها