کد خبر : 1937782 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 13:13 | 50K بازدید | 33 دیدگاه

آنری: هو شدن مسی در پی‌اس‌جی منطقی است

تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، می‌گوید هو شدن لیونل مسی در پاری سن ژرمن را درک می‌کند چون هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست.

آنری: هو شدن مسی در پی‌اس‌جی منطقی است

به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن در دیدار برابر آژاکسیو بار دیگر از سوی هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفت و هو شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که او نمایش خوب و قابل قبولی را هم در این بازی از خود ارائه کرده بود اما هواداران پی اس جی به حدی از او خشمگین بودند که حتی با این وجود باز هم به هو کردنش ادامه دادند. 

قرارداد این بازیکن با این باشگاه در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و بعید به نظر می‌رسد که او قصد داشته باشد به حضورش در پاریس ادامه دهد. شایعاتی درباره احتمال انتقال او به عربستان یا بازگشت به بارسلونا در هفته‌های اخیر به گوش می‌رسد. 

1872901

آنری که در فاصله سال‌های 2007 تا 2010 در بارسا با مسی هم بازی بود درباره شرایط این بازیکن به برنامه Dimanche Soir Football در آمازون پرایم گفت: «من این سوت‌ها را درک نمی‌کنم اما مجبور نیستم آنها را بپذیرم. این اولین باری نیست که آنها او را هو می‌کنند. مردم مدام می‌گویند که حق او این و آن است. اما مشکل پی اس جی واقعا مسی نیست. 

از نظر شخصی، او باعث شد که من قهرمانی‌هایی را به دست بیاورم که مدتی طولانی منتظرشان بودم. اما باید به این موضوع اشاره کنم که هیچکس نباید حتی در یک تمرین غایب باشد. می‌توانم این هو کردن را درک کنم چون هیچ بازیکنی برتر از باشگاه نیست. اما به ندرت دیدیم تیمی که بازیکنی از آن هو شده قهرمانی شود. 

وقتی در تمرین غایب باشید، جریمه می‌شوید. اما درگیری واقعی بین هواداران و قطری‌ها است. مسی هرگز مشکل این تیم نبوده است. من با او بازی کردم و او همیشه راه حل مشکل بود. او قهرمان جهان است و در عرض دو ماه رشد نکرده است. بله، او در پی اس جی نخواهد ماند. من دوست دارم او بارسا برگردد چون هروقت نگاهش می‌کنم، بارسا را می‌بینم.» 

دیدگاه‌ها