کد خبر : 1937834 | 26 اردیبهشت 1402 ساعت 17:50 | 73.1K بازدید | 48 دیدگاه

رودریگو بیرون و با سیستم 2-4-4

ترکیب رئال برابر منچسترسیتی لو رفت!

خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار لاسستا و ال‌چیرینگیتو، به نقل از یک منبع موثق ترکیب رئال در بازی فردا برابر سیتی را فاش کرد.

ترکیب رئال برابر منچسترسیتی لو رفت!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پس از بازی با ختافه، سه روز فرصت داشت تا یک معما را حل کند. از بین ادر میلیتائو، داوید آلابا، ادواردو کاماوینگا، فده والورده یا رودریگو، یکی روی نیمکت اتحاد خواهد نشست و به نظر رودریگو فردا نیمکت‌نشین خواهد بود.

1872219

کارلتو پس از اتمام بازی با ختافه و در نشست خبری خود در مورد ترکیب تیمش برای بازی برگشت مقابل سیتی تایید کرد که آنتونیو رودیگر بازی خواهد کرد و از ابتدا نیز کار را شروع می‌کند. مدافع آلمانی چهارشنبه شب بار دیگر ماموریت سخت مهار غول نروژی را برعهده خواهد داشت؛ ماموریتی که در بازی رفت به خوبی از عهده آن برآمد. کاماوینگا هم که مصدوم شد، با تایید پزشکان مشکلی برای بازی برگشت ندارد.

1856478

طبق ادعای سانچس، کاما که در بازی رفت مدافع چپ بود، در بازی برگشت از او در میانه زمین و متمایل به سمت چپ استفاده خواهد شد. کارلتو از رودیگر و میلیتائو در مرکز دفاع استفاده می‌کند و آلابا به سمت چپ خط دفاع خواهد رفت. در میانه زمین شاهد حضور تونی کروس، فده والورده و لوکا مودریچ در کنار کاماوینگا هستیم و در خط حمله نیز کریم بنزما و وینیسیوس حضور دارند.

ترکیب رئال مادرید مقابل منچستر سیتی: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، آلابا، والورده، کروس، مودریچ، کاماوینگا، وینیسیوس، بنزما.

دیدگاه‌ها