کد خبر : 1937917 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 01:37 | 24.2K بازدید | 12 دیدگاه

با یک گروه متحد همه چیز آسان‌تر است

وجه تشابه بزرگ اینتر و آرژانتین از نظر مارتینز

لائوتارو مارتینز، ستاره خط حمله اینتر، معتقد است که اتحاد مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم به دیدار پایانی چمپیونزلیگ راه یابد.

وجه تشابه بزرگ اینتر و آرژانتین از نظر مارتینز

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل میلان را با تک گل لائوتارو مارتینز به سود خود خاتمه داد تا برتری 3-0 در مجموع به دیدار فینال صعود کند. زننده تک گل نراتزوری بسیار امیدوار به فتح چمپیونزلیگ با تیم فعلی است.

او در پایان بازی با میلان در حالی که به شدت خوشحال بود گفت: "این بازی از اهمیت و قدمت بالایی برخوردار است و به نظرم ما در هر دو بازی رفت و برگشت کار بزرگی انجام دادیم."

ستاره آرژانتینی اینتر در پاسخ به این سوال که «چه چیزی باعث شد اینتر به فینال برسد؟» گفت: "اتحاد و یکپارچگی کل تیم. من این حس را در جام جهانی تجربه کردم و خیلی مهم است. اگر یک گروه متحد داشته باشید همه چیز آسان‌تر خواهد شد. ما نشان دادیم که اینتر شایسته حضور در فینال است."

1876220

«قهرمانی در جام جهانی چقدر در پیشرفت اخیرت نقش داشت؟» مارتینز در پاسخ به این سوال گفت: "من در هر بازی که حضور پیدا می‌کنم سعی می‌کنم پیشرفت کرده و به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. پس از قهرمانی در جام جهانی می‌دانستیم که فرصت ایده‌آلی برای رسیدن به فینال چمپیونزلیگ داریم و خوشبختانه به این هدف هم رسیدیم."

مارتینز بدون اینکه فینال را پیش‌بینی کند در مورد آن گفت: "ما به حساس‌ترین لحظه ممکن رسیده‌ایم و باید در دیدار فینال بهترین عملکرد ممکن را به نمایش بگذاریم."

دیدگاه‌ها