کد خبر : 1937977 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 12:48 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

تشریفاتی اما فوق‌حیثیتی؛

جنگ جذاب در اصفهان با ناظران ای اف سی

جدال مهدی تارتار و ساکت الهامی در استادیوم فولادشهر اگرچه در بالا و پایین جدول تعیین‌کننده نیست اما برای این دو دیدار مهمی به حساب می‌آید.

جنگ جذاب در اصفهان با ناظران ای اف سی

به گزارش "ورزش سه"، هفته پایانی لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس و سپاهان جنگ قهرمانی را پیش روی خود می‌بینند و صنعت نفت و مس کرمان، جدال برای بقا را خواهند داشت. به این ترتیب سه بازی از 8 دیدار هفته آخر اهمیت ویژه دارد و سایر بازی‌ها تقریبا تشریفاتی خواهند بود.

با این حال هر کدام از این دیدارها اهمیت زیادی برای اعضای تیم یا هواداران دارد و در این بین دیدار ذوب‌آهن - هوادار در فولادشهر نیز جدال حیثیتی به حساب می‌آید. ذوب‌آهن در صورتی که این بازی را نبازد، رتبه تک رقمی خود را حفظ خواهد کرد و هوادار برای اینکه از جایگاه دهم جدا شود، نیاز به پیروزی خواهد داشت.

نکته جالب این بازی، حضور ناظران داوری ای اف سی هستند که عملکرد امیر عرب‌براقی را زیر نظر خواهند داشت. همچنین این بازی جدال مهدی تارتار و ساکت الهامی روی نیمکت دو تیم است که طبیعتا پیروزی در این بازی برایشان بسیار مهم خواهد بود.

1876314

البته گاندوها 11 تفاضل گل بهتر نسبت به هوادار دارند و سه امتیاز نیز بالاتر از این تیم هستند اما باتوجه به اینکه ملاک برای تیم‌های هم‌امتیاز بازی رودرروست، بنابراین هوادار با کسب پیروزی فرصت رسیدن به جایگاه نهم را خواهد داشت.

هوادار در 5 بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی برسد و از آن سو سبزها در 5 هفته اخیر هشت امتیاز گرفته‌اند تا دو تیم با فرم متفاوت پای به زمین بگذارند.

دیدگاه‌ها