کد خبر : 1938021 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 15:02 | 46.5K بازدید | 36 دیدگاه

شروین، عارف و امین به دنبال انجام ماموریت بزرگ؛

سه مهاجم برای گلزنی به سپاهان قول دادند

مس کرمان در بازی برابر ملوان موفق شد پس از هفته‌ها دروازه خود را بسته نگه دارد و این موضوع یک اعتماد به نفس دوباره به عناصر دفاعی این تیم در آخرین بازی لیگ برتر داد.

سه مهاجم برای گلزنی به سپاهان قول دادند

به گزارش "ورزش‌سه"، مس کرمان که به خوبی می‌داند در بازی برابر سپاهان کار سنگینی برای حفاظت از دروازه خودی دارد، در روزهای اخیر و در تمرینات خود بارها راه‌های بستن حملات سپاهان را تمرین کرد تا بتواند در آخرین بازی فصل نیز با حفظ دروازه خودی یکی از اهداف بزرگ خود را در این بازی به ثمر بنشاند.
اما نکته قابل توجه در تمرینات مس کرمان آمادگی خوب امین کاظمیان و عارف رستمی دو مهاجم تند و تیز مس کرمان بود که روی ضد حملات، کادر فنی مس کرمان حساب ویژه‌ای برروی گلزنی آن‌ها باز کرده است. عارف رستمی که در دو هفته اخیر با مصدومیت کار خود را دنبال کرده بود و در بازی برابر ملوان نیز به دلیل مصدومیت نتوانست از ابتدا تیم خود را همراهی کند خیلی دوست دارد که فصل خود را با گلزنی در یک بازی مهم به اتمام برساند.

1874540

از سوی دیگر شروین بزرگ دیگر مهاجم مس کرمان نیز که رفته رفته و پس از سرماخوردگی شدید که او را نزدیک به 5 هفته از مسابقات دور کرد، حالا شرایط خوب خوبی پیدا کرده و به خوبی می‌داند که با گلزنی در این فصل شاید به اندازه تمام فصل اثرگذاری خود را با پیراهن مس کرمان به اثبات برساند.
این مهاجمان که در روزهای اخیر تمرینات اختصاصی نیز برای باز کردن دروازه سپاهان انجام داده‌اند، پای پله آخر مس کرمان در این فصل و در بازی برابر سپاهان خوب می‌دانند که شاید تک موقعیت‌ها نصیب آن‌ها برای گلزنی شود و از همین رو قول و قرارهای خاص خود را برای نهایت استفاده از این موقعیت‌ها به کادر فنی مس کرمان دادند.

دیدگاه‌ها