کد خبر : 1938055 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 17:39 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

داوود و جالوت: امباپه و پدیده بسکتبال فرانسه (عکس)

دیدار کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، با ویکتور ومبانیاما، پدیده فرانسوی بسکتبال آمریکا، و اختلاف قد نزدیک به نیم متری بین این دو مورد توجه قرار گرفته است.

داوود و جالوت: امباپه و پدیده بسکتبال فرانسه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، بعد از ورزش تخصصی‌اش فوتبال شیفته بسکتبال است و بارها با حضور در مسابقات این رشته ورزشی و دیدار با ستاره‌های بسکتبال این علاقه را نشان داده است.

امباپه این هفته بار دیگر توجه خود را به بسکتبال معطوف کرد و دیداری با یک پدیده فرانسوی بسکتبال داشت. این پدیده نوجوان فرانسوی بسکتبال، ویکتور ومبانیاما نام دارد و سر و صدای زیادی در این ورزش ایجاد کرده است. از او به عنوان یکی از داغ‌ترین استعدادهای نسل جدید یاد شده و گفته می‌شود در ماه ژوئن در درفت فصل 2023 NBA انتخاب شماره یک خواهد بود.

1876435

ستاره بزرگ فوتبال فرانسه، کیلیان امباپه، برای دیدار با این پدیده جوان فرانسوی به سراغ او رفت تا تصاویری جالب توجه از دیدار آن‌ها منتشر شود. ومبانیاما 2 متر و 13 سانتی‌متر قد دارد و اختلاف قد او با امباپه به حدود 43 سانتی‌متر می‌رسد. وقتی امباپه و این بسکتبالیست جوان کنار هم ایستادند و تصویرشان توسط دوربین‌ها ثبت شد این عکس‌ها خبرساز شده و مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

1876434

امباپه پس از دیدار با ومبانیاما به تماشای دیدار او با پیراهن تیمش متروپولیتنز پرداخت و پدیده بسکتبال فرانسه در این مسابقه درخشید و برای تیمش 22 امتیاز به دست آورد و علاوه بر این 9 ریباند و 2 بلاک هم داشت. تیم او متروپولیتنز در نهایت با نتیجه 93-85 رقیبش پاریس بسکتبال را شکست داد.

دیدگاه‌ها