کد خبر : 1938056 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 17:52 | 66.3K بازدید | 10 دیدگاه

رئال تلافی امباپه را سر وراتی درآورد!

مارکو وراتی دوست دارد از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید ملحق شود، جایی که بخت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت، اما رئال علاقه‌ای به جذب او ندارد.

رئال تلافی امباپه را سر وراتی درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، احتمال جدایی وراتی از پی‌اس‌جی روز به روز بیشتر می‌شود. هافبک ایتالیایی در سال 2012 از تیم دسته دومی پسکارا به پاریسی‌ها پیوست و در این مدت 413 بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داده است. هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ یک فرانسه بیشتر از وراتی قهرمان لیگ نشده است.

او توانسته هشت بار جام قهرمانی لیگ را بالای سر ببرد. "جغد کوچک" علی‌رغم قرارداد جدیدی که تازه امضا کرده و او را تا 2026 به پی‌اس‌جی متعهد می‌کند، تمایلش به جدایی را مخفی نگه نداشته و گزارش‌ها در پاریس نیز نشان می‌دهد که مدیران باشگاه قصد ندارند مانع از رفتن او شوند.

چند دلیل برای جدایی وراتی از پاریس آورده می‌شود. اول اینکه در جریان تجمع افراطی‌ها جلوی مقر اصلی باشگاه در سوم ماه می (حدود دو هفته پیش) به او توهین شد. همچنین گفته می‌شود وراتی از نحوه مدیریت ماجرای مسی ناراضی است و دوست ندارد ستاره آرژانتینی در تابستان برود. در حقیقت، او فکر می‌کند باشگاه باید به هر قیمتی شده، مسی را نگه دارد.

1876437

ظاهرا گزینه اول وراتی برای جدایی از پی‌اس‌جی، رئال مادرید است اما رئال تمایلی برای جذب او نشان نداده است. مادریدی‌ها در تلاشند تا جود بلینگام را از دورتموند بخرند و دیگر فضا و بودجه برای خرید یک هافبک دیگر را ندارند.

گزینه بعدی وراتی بازگشت به ایتالیا است اما معلوم نیست کدام باشگاه ایتالیایی می‌تواند دستمزد یازده میلیون یورو در سال او را تقبل کند. همچنین او تاکنون از عربستان سعودی پیشنهادی نداشته است.

دیدگاه‌ها