کد خبر : 1938065 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 18:28 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

مربی جهانبخش، گزینه تاتنهام برای جانشینی کونته

تاتنهام سخت به دنبال جانشین آنتونیو کونته است و اکنون آرنه اسلوت، مربی فاینورد که تازه قهرمان لیگ هلند شده، به عنوان مدعی جدی این پست معرفی شده است.

مربی جهانبخش، گزینه تاتنهام برای جانشینی کونته

به گزارش "ورزش سه"، مدیران تاتنهام فهرستی از مربیان مورد نظر خود را تهیه کرده‌اند و چند روز پیش اعلام کردند یولیان ناگلزمان از این فهرست خط خورده است و دیگر بختی برای هدایت تیم نخواهد داشت. ناگلزمان بر سر بعضی مسائل کلی مثل انتخاب مدیر ورزشی با لندنی‌ها به توافق نرسیده بود.

اکنون در چرخشی تازه، دیلی میل اعلام کرده که آرنه اسلوت، مربی موفق فاینورد به عنوان بخت اصلی نشستن روی نیمکت مربیگری تاتنهام مطرح شده است.

فاینورد قصد دارد قرارداد جدیدی با مربی خود ببندد و سالانه به او حدود 2/5 میلیون پوند دستمزد بدهد تا خطر علاقه بقیه باشگاه‌ها را دور کند. اما اگر تاتنهام سرانجام به این نتیجه برسد که او بهترین کاندیدای ممکن است، باید شش میلیون پوند به هلندی‌ها غرامت بپردازد تا او را به خدمت بگیرد. نکته مهم این است که اسلوت در لندن دستمزد به مراتب بیشتری از فاینورد دریافت خواهد کرد.

1876456

امروز ژابی آلونسو، مربی بایر لورکوزن هم اعلام کرد تمایلی برای کار در تاتنهام ندارد. هافبک سابق رئال مادرید و لیورپول به بیلد گفت: «اینجا از تیم و باشگاه راضی‌ام. نگران آینده‌ام نیستم.» و همچنین تاکید کرد فصل بعد هم در لورکوزن خواهد بود.

اگرچه مدیران تاتنهام گفته‌اند هنوز هیچکدام از اعضای فهرست آنها بخت بیشتری نسبت به بقیه ندارند، اما با خط خوردن نام ناگلزمان و ژابی آلونسو، به نظر می‌رسد مردی که فاینورد را قهرمان هلند کرده، جذاب‌ترین گزینه برای آنها باشد.

دیدگاه‌ها