کد خبر : 1938111 | 27 اردیبهشت 1402 ساعت 23:11 | 29.7K بازدید | 23 دیدگاه

دروازه‌بان رئال از هرکسی گل بخورد از او نمی خورد!

هالند کلافه از سوپر سیوهای کورتوا (عکس)

تیبو کورتوا با دو واکنش زیبا دروازه رئال را روی دو ضربه سر خطرناک ارلینگ هالند نجات داد.

هالند کلافه از سوپر سیوهای کورتوا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند که در دیدار رفت مقابل رئال مادرید نتوانست گلی برای سیتی به ثمر برساند در بازی برگشت امید اول گلزنی آبی‌ها به شمار می رود. شاگردان پپ گواردیولا بازی امشب را تهاجمی و ترسناک شروع کردند و با چند موقعیت خطرناک سعی در رسیدن به گل زودهنگام داشتند اما تیبو کورتوا با واکنش های خوب مانع از این کار شد.

ویدئو: 300971

نقش اول موقعیت های سیتی در این دقایق ارلینگ هالند بود. مهاجم نروژی سیتی با دو ضربه سر بسیار زیبا دروازه رئال را از چند قدمی تهدید کرد اما هر دو بار کورتوا او را مغلوب کرد.

موقعیت اول را در دقیقه 12 شاهد بودیم؛ برناردو سیلوا با یک سانتر نرم از سمت چپ محوطه جریمه رئال توپ را به دهانه دروازه فرستاد؛ جایی که هالند با پروازی بلند بالاتر از همه به توپ ضربه زد اما این ضربه سر با واکنش دیدنی کورتوا مهار شد و در ادامه نیز آلابا روی خط توپ را دور کرد.

1876520

تنها چند دقیقه بعد هالند یک بار دیگر با ضربه سر شانس خود را امتحان کرد. کایل واکر روی ارسال ایلکای گوندوغان با سر توپ را برای هالند کاشت تا این بازیکن بازهم با یک خیز بلند بالاتر از همه یک ضربه سر خطرناک روانه دروازه رئال کند. این بار هم البته کورتوا مهاجم سیتی را ناکام گذاشت و با پروازی زیبا و نوک انگشتان خود دروازه رئال را نجات داد.

1876521

دیدگاه‌ها