کد خبر : 1938186 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 10:57 | 33.9K بازدید | 23 دیدگاه

آخرین وضعیت چمن وطنی در عکس‌های اختصاصی

فارغ از هر نتیجه ای در مصاف نساجی – پرسپولیس، امروز استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاطره ساز خواهد شد. اشک یا لبخند ها؛ کدام یک سهم استادیوم شهید وطنی خواهد شد؟

آخرین وضعیت چمن وطنی در عکس‌های اختصاصی

به گزارش "ورزش سه"، خوشبختانه استادیوم شهید وطنی قائمشهر از یک اپیدمی نجات پیدا کرد. اپیدمی تغییر چمن‌های استادیوم‌های شمال کشور از طبیعی به مصنوعی. به یاد داریم یکی دو فصل پیش چمن استادیوم شهید وطنی مصنوعی بود. در جدال نساجیپرسپولیس آنقدر آب در زمین جمع شده بود که بازی دو تیم بیشتر شبیه واترپلو بود تا فوتبال. عکس‌های تاسف بار از این بازی نه فقط در رسانه های داخلی بلکه در رسانه های خارجی هم منتشر بود و همه ابراز تاسف می کردند، در شمال کشور که مهمترین خصوصیتش رویش همه نوع گیاهان و سرسبزی است، زمین استادیوم مصنوعی شده و از همه بدتر اینکه زمین به گونه ای ساخته شده که آب در آن جمع می شود.

1876697

و اما امروز اگر در قائمشهر باران هم ببارد با وجود اینکه زمین چمن طبیعی شده آب در آن جمع نمی‌شود چرا که در تغییر چمن زیر سازی هم انجام شده و از این به بعد هنر نساجی است که با توجه در اختیار گرفتن استادیوم شهید وطنی آن را تبدیل به یکی از استادیوم‌های حرفه ای کشور نماید. کاری که باشگاه سپاهان در اصفهان و در استادیوم نقش جهان انجام داد. استادیومی که به خوبی می‌دانیم، هنوز کار دارد و به طور حتم نمی‌تواند پذیرای نساجی در بازی های لیگ قهرمانان باشد. به همین خاطر باشگاه نساجی استادیوم نقش جهان را به عنوان میزبان خود در بازی های آسیایی معرفی کرده است.

1876698

تبدیل استادیوم شهید وطنی به یکی از استادیوم‌های خوب و حرفه ای کشور برای باشگاه نساجی نباید از قهرمانی در جام حذفی کمتر باشد چرا که استادیوم آبروی یک باشگاه است و امید به زودی همان طور که چمن استادیوم شهید وطنی طبیعی شده با نگاه درست باشگاه نساجی دیگر بخش های استادیوم شهید وطنی هم حرفه ای شود و این تیم بتواند برگزار کننده بازی های بین المللی در این استادیوم باشد. استادیومی که به هنگام بازی های نساجی جای سوزن انداختن در آن نیست و امروز به طور حتم در آن فوتبال بازی می شود نه واترپلو.

1876699
1876700
1876701


عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها